A felhasználókezelés funkcióról

Mire vagy kíváncsi?

A felhasználókezelés funkcióról

RoadRecord fiókodat több felhasználóval is használhatod.

Ez akkor hasznos, ha online útnyilvántartó programunkat többen használjátok a cégednél, minden autó útnyilvántartását vagy kiküldetési rendelvényét más készíti vagy szeretnéd megosztani a fiókodat a munkatársaiddal, könyvelőddel.

Az új felhasználókezelés funkció segítségével felhasználókat tudsz felvenni, hogy ők is hozzáférjenek RoadRecord fiókodhoz és adatokat rögzítsenek, valamint útnyilvántartást vagy kiküldetési rendelvényt tudjanak készíteni. Lehetőséged van beállítani, hogy egyes felhasználók csak a mobil app-on keresztül férjenek hozzá a fiókhoz. A felhasználók inaktiválásával megvonhatod tőlük a hozzáférést a fiókhoz. Törléssel pedig véglegesen törölheted a felhasználót.
Új felhasználót csak a fiókot létrehozó Adminisztrátorként vagy Menedzser jogkörrel rendelkező felhasználóként hívhatsz meg. Csak az Adminisztrátor és a Menedzser módosíthatja a felhasználók hozzáférését és törölheti őket.

Több felhasználó esetén Adminisztrátorként vagy Menedzserként be kell állítanod, hogy az egyes autókkal mely felhasználók dolgozhatnak, vagyis egy adott autó esetén ki lehet jogosult a havi utak kezelésére, az autó-partner összerendelésre vagy a napi állandó utak beállítására. Autót felvinni, módosítani és törölni csak az Adminisztrátor és Menedzser tud.

A nem menedzser felhasználók csak azokat az autókat látják, amihez jogosultságuk van, viszont minden felhasználó lát minden partnert. Az autó-partner összerendelés segítségével könnyen beállítható, hogy az utak felvitelénél csak a saját partnereit lássák az egyes felhasználók.

A RoadRecord Online programban a felhasználókezelésre kétféle megoldás közül lehet választani a felmerülő igényeknek megfelelően:

  • A felhasználókezelés funkció segítségével az adminisztrátor létrehoz egy fiókot, amihez hozzáadja a többi felhasználót és jogosultságot ad nekik a megfelelő autók kezeléséhez. Ebben az esetben minden felhasználó látja a fiók összes partnerét. A legnagyobb előnye ennek a megoldásnak, hogy egy központi személy összefogja az útnyilvántartást, így többek között ellenőrizhető a felhasználók adminisztrációja, valamint a munkatársak cserélődése is könnyen adminisztrálható.
  • Abban az esetben, ha gondot okoz az, hogy minden felhasználó látja az összes partnert (pl.: GDPR megfelelés miatt), az útnyilvántartó programunkat használó munkatársak regisztrálhatnak külön-külön, saját online fiókot létrehozva. Ebben az esetben minden munkatárs csak a saját adatait (autók, partnerek) fogja látni. Adminisztratív háttérrendszerünk azonban összefogja, és egy előfizetésként fogja kezelni ügyfeleink ilyen fiókjait, ezért a profil oldalon továbbra is ellenőrizhető az összesített előfizetői adatok alakulását. Az előfizetői adatok ellenőrzéséről bővebben ebben a cikkben olvashatsz.

A fentiek tetszőleges kombinációját lehet alkalmazni, pl.

  • mindenki egy fiókban dolgozik
  • a cég bizonyos munkatársai egy fiókban dolgoznak, a többiek külön-külön
  • mindenki külön fiókban dolgozik

Hasonló bejegyzések