Részmunkaidős ügyfélszolgálati munkatárs

A RoadRecord.hu Kft. 2005 óta piacvezető útnyilvántartó program fejlesztésével foglalkozó cég, amely kiváló szakmai hírnévnek örvend, 20996 ügyféllel. Büszkék vagyunk rá, hogy mind kollégáink, mind ügyfeleink olyan partnerként tekintenek ránk, amelynek felkészültsége, hitelessége megkérdőjelezhetetlen.

Termékünkkel az USA piacon is jelen vagyunk MileageWise néven, és a budapesti irodánkban dolgozó amerikai telefonos értékesítőnk mellé (aki egyébként csak angolul tud) telefonos Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk 4 órában az amerikai ügyfelek technikai támogatásához. Nálunk ez egy igen színes és érdekes munkakör.

Miért érdemes neked hozzánk jönnöd?

  • leendő munkatársaid mind kellemes emberek, miközben a munkájuk területén elismert szakemberek, még a főnök is :),
  • emberileg-szakmailag is törődünk egymással, nincs könyöklés és feszkó, helyette van inspiratív és kreatív munkakörnyezet,
  • az iroda jól megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt (parkolás is ingyenes és van hely körülöttünk), kultúrált, csendes, világos, zöldövezeti,
  • vége a szürke hétköznapoknak – sosem fogod azt érezni, hogy az egyik nap olyan mint a másik, mert nálunk mindig történik valami érdekes, tele vagyunk új impulzusokkal,
  • rend- és rendszer van mindenben, így pl. a fizetés is mindig idő előtt érkezik,
  • a főnök szokott dícsérni is, nemcsak megkövetel dolgokat (de azokat szigorúan),
  • néha van csak túlóra,
  • ügyfeleink eléggé szeretnek minket (teszünk is érte, hiszen értéket teremtünk), így te is a saját bőrödön fogod érezni a szeretetüket, büszke leszel a munkád eredményére,
  • mindig a legújabb technológiákkal dolgozunk, ezen szoftverek ismerete önmagában is érték a piacon,
  • gyakorolhatod a szakmai angolt amerikai ügyfeleken és munkatársakon :)

Leendő csapattagként igaz rád, hogy:

  • gyorsan tanulsz
  • összetetten, rendszerben tudsz gondolkodni,
  • könnyen átlátod az apró részletek közötti összefüggéseket,
  • képes vagy a feladatokat priorizálni és lépésről-lépésre meg is valósítani,
  • nem bánod, ha munkád során fejlődést kínáló feladatokkal találkozol,
  • könnyen találsz hangot az ügyfelekkel és a kollégáiddal, segítőkész vagy,
  • ügyelsz a részletekre, precíz (esetleg maximalista) vagy és könnyen észreveszed a hibákat,
  • Fontos információ! Ez egy olyan munka, amelyet részben home office-ban is végezhetsz, ezért fontos számunkra, hogy otthon is jól tudj fókuszálni, és fegyelmezetten, a megadott határidők betartásával végezd el a rád bízott feladatokat.

Ez a munka kifejezetten neked való, ha:

  • tudsz emberekkel bánni,
  • munkaidőn kívül is érdekel, hogy mi történik a cégben, és mi történjen a céggel,
  • tudsz és szeretsz is önállóan dolgozni,
  • tudsz és szeretsz is ügyféltámogató szövegeket, blogot, videót készíteni, jól fogalmazol,
  • vannak alap grafikai, weblapszerkesztői és táblázatkezelői ismereteid,
  • körültekintően tudsz(nál) útnyilvántartó programot használni és támogatni, a bejövő impulzusokból fejlesztési javaslatokat tenni,
  • felelősségteljesen és lelkiismeretesen végzed a feladataidat,
  • inspiratív környezetben szeretsz dolgozni,
  • nem riadsz meg az adminisztratív feladatoktól,
  • értéknek látod, hogy olyan vezetőd van, aki több évtizedes vállalkozói tapasztalattal rendelkezik,
  • a home office kifejezés nem azt jelenti számodra, hogy egész nap azt csinálsz amihez kedved van, hanem azt, hogy komolyan veszed a feladataidat és a határidőket és tisztában vagy azzal, hogy ez az opció egy lehetőség számodra, hogy zavartalanul elmélyedj a feladataidban.

Elvárások feléd:

  • legalább középfokú végzettség,
  • kifogástalan angol (USA) nyelvtudás, amerikai akkcentus előny

A többi tudást, amire szükséged lesz a munkád során, megtanítjuk mi!

Előny:

  • Felsőfokú végzettség
  • MiniCRM ismerete
  • RoadRecord ismerete
  • Programfejlesztői környezetben eltöltött gyakorlat
  • Ügyfélszolgálati munkakörben betöltött gyakorlat
  • Ha tudsz amerikai munkarend szerint dolgozni (szabadnapod akkor lenne amikor USA-ban is ünnep/szabadnap van)

Ha eljutottál eddig és a fenti pontokra legalább 80%-ban igennel feleltél, akkor szinte biztos hogy itt a helyed a csapatunkban!

Nem leszel elégedett ebben a munkakörben, ezért kérjük, ne is jelentkezz, ha:

  • számodra az a legfontosabb, hogy középpontban legyél, mindenki téged dicsérjen, veled foglalkozzon,
  • hangulatember vagy, nehezen jössz ki a kollégákkal,
  • lassan dolgozol, noszogatni kell, hogy a munkáidat határidőre befejezd,
  • ha azt hiszed, hogy a napnak akkor van vége amikor a munkaidő vége és nem akkor amikor a napi feladataiddal végeztél,
  • nehezen, vagy egyáltalán nem mersz kérdezni, ha elakadsz,
  • csak a pénz miatt kell dolgoznod, és nem intellektuális kihívásnak éled meg a feladataidat,
  • nehezen viseled, ha irányítanak, vagy megmondják mit és mikorra kell megcsinálnod,
  • megbízhatatlan vagy,
  • ha nem tudsz türelmes lenni az ügyfelekkel,
  • ha csak hozzánk is felkészületlenül bedobod az önéletrajzodat, “hátha behívnak”.

Hol, hogyan és mikor fogsz dolgozni?

  • Hibrid megoldásként home office + heti 3 napon az újpesti irodánkban vagyunk,
  • Amerikai munkaidő szerint (itthoni időben ez 15-24 óra közé esik, közös megegyezés tárgyát képezi, hogy ebből melyik 4 órában) ›› tehát csak akkor jelentkezz, ha az életkörülményeid lehetővé teszik ezt az időbeosztást,
  • Hétvégén sürgős esetben néha kell írni egy megnyugtató emailt vagy fel kell venni a telefont (rendkívül ritkán fordul elő, de számítani kell rá).

Munka kezdése: akár azonnal.

A jelentkezés menete:
 
Ha a hirdetés és a weboldalunk alapos áttanulmányozása után úgy érzed, hogy ez a lehetőség neked való, akkor a következő lépés az, hogy küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével, és 1-2 perces szelfi videóban vagy mp3 hangfelvételen angolul mondd el, hogy TE miért szeretnél velünk dolgozni! Ezeket a „Jelentkezés ügyfélszolgálatos pozícióra, NÉV” tárgymezővel a [email protected]  címre várjuk!

  • 2 munkanapon belül minden pályázót rövid telefonos interjúval előszűrjük,
  • a második körbe jutottakkal telefonon egyeztetjük a személyes interjú időpontját,
  • a személyes interjúkra akár 1-2 munkanapon belül kerül sor,
  • végleges döntésünkről utána 3 munkanapon belül adunk értesítést telefonon vagy emailben.

Ha Neked most nem aktuális ez a feladat, de ismeretségi körödben tudsz munkát kereső, a feltételeknek megfelelő embert, kérlek, továbbítsd neki ezt a lehetőséget!

Köszönöm!

     Barazsy Ákos
       ügyvezető