Amikor minden perc számít…

Új, prémium szolgáltatást vezetünk be, azoknak, akik szeretnek elsők lenni az elsők között.

Számunkra mindig az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb és ezért nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfélszolgálatunk kiemelkedő minőségére.
A nagy számú hívások ellenére ügyfeleink eddig is maximum 24 órán belül választ kaptak kérdéseikre, ám a felmerülő igények és tevékenységünk színvonalának további emelése miatt bevezetjük az ‘Elsőségi ügyfélszolgálatot‘.

RoadRecord elsőségi ügyfélszolgálat

A szolgáltatást megrendelő előfizetőink ügyfélszolgálati megkereséseit sorbanállás esetén előre vesszük, így hamarabb vagy akár azonnal választ kaphatnak a kérdéseikre.

Mikor ajánljuk?

  • ha kiemelt kiszolgálásra vágysz
  • ha az útnyilvántartás készítése közben felmerült problémáidat szeretnéd azonnal vagy rövidebb időn belül megoldani
  • ha nehezen vagy elérhető napközben és nem mindegy, hogy mikor hívunk vissza

Szeretnéd élvezni az Elsőségi ügyfélszolgálat előnyeit? Kérj személyre szabott árajánlatot a help@roadrecord.hu címen!

 

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
27 652
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog