2020.02.13.
Új, prémium szolgáltatást vezetünk be, azoknak, akik szeretnek elsők lenni az elsők között.
Prémium ügyfélszolgálat
Számunkra mindig az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb és ezért nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfélszolgálatunk kiemelkedő minőségére.
A nagy számú hívások ellenére ügyfeleink eddig is maximum a következő munkanapon választ kaptak kérdéseikre, ám a felmerülő igények és tevékenységünk színvonalának további emelése miatt bevezetjük az ‘Elsőségi ügyfélszolgálatot‘.
A szolgáltatást megrendelő előfizetőink ügyfélszolgálati megkereséseit sorbanállás esetén előre vesszük, így hamarabb vagy akár azonnal választ kaphatnak a kérdéseikre. Sőt hétvégén is állunk rendelkezésükre.
Mikor ajánljuk az Elsődleges ügyfélszolgálat?
- ha kiemelt kiszolgálásra vágysz
- ha az útnyilvántartás készítése közben felmerült problémáidat szeretnéd azonnal vagy rövidebb időn belül megoldani, akár munkaidőn kívül vagy hétvégén
- ha nehezen vagy elérhető napközben és nem mindegy, hogy mikor hívunk vissza
Szeretnéd élvezni az Elsőségi ügyfélszolgálat előnyeit? Kérj személyre szabott árajánlatot a help@roadrecord.hu címen!
Hasonló bejegyzések
- Így menj biztosra, hogy a dolgozóid elkészítik az útnyilvántartásukat - 2022. 06. 14
- IT-biztonságból csillagos 5-ösre vizsgáztunk - 2022. 01. 31
- Kiküldetési rendelvény: Elszámolható "munkába" járás a home office mellett? - 2022. 02. 25
- Így küzdhetnek meg a lízingesek a chiphiánnyal - 2021. 11. 10
- A RoadRecord Online program rejtett kincsei: 2 kevéssé ismert funkció - 2021. 07. 21