Felhasználók adatait, beállításait módosítani csak az Adminisztrátor és a Menedzser jogkörrel rendelkező felhasználók tudják. Jobb oldalon felül kattints a Profilom és egyéb információk lehetőségre: A lenyíló menüben válaszd a Profilom menüpontot. A Felhasználók kezelése menüpontban tudod a felhasználóid státuszát módosítani. Jelöld ki a kívánt felhasználót, majd a jobb felső lenyíló menüben kattints a Módosítás gombra,…
RoadRecord Blog
Bejelentkezés új felhasználóként
Az alábbi e-mailt fogod kapni, ha meghívtak a céged RoadRecord Online útnyilvántartó felhasználói közé. Ha a meghívással kapcsolatban kérdésed van, akkor az e-mailre válaszolva a céged Adminisztrátorával egyeztethetsz. Kattints a Megerősítés és jelszó létrehozása gombra! Majd a megnyíló oldalon add meg a jelszavad, amivel az útnyilvántartó programot használni fogod és kattints a Belépés gombra. Ezt…
Új felhasználó hozzáadása
RoadRecord fiókodat több felhasználóval is használhatod. Ez akkor hasznos, ha online útnyilvántartó programunkat többen használjátok a cégednél vagy szeretnéd megosztani a fiókodat a munkatársaiddal, könyvelőddel. Új felhasználót csak a fiókot létrehozó Adminisztrátor és a Menedzser jogkörrel rendelkező felhasználó hívhat meg. Jobb oldalon felül kattints a Profilom és egyéb információk lehetőségre: A lenyíló menüben válaszd a…
Az online programban nem találom az asztali programban lévő térképkorrekció funkciót
Az asztali programban a térképkorrekció funkció lehetőséget adott arra, hogy két partner közötti távolságot előre meg lehessen adni és a program mindig ezen adat alapján számoljon. Az online programban ezt a lehetőséget számított távolságok felülírásának nevezzük. Részletes leírást a funkcióról IDE kattintva olvashatsz. Töltsd le a RoadRecord iOS vagy Android mobil appot! 14 napig teljesen ingyen, kötelezettségek nélkül letesztelheted, nem…
A program szerint nem egyeznek a nap végi és a rákövetkező nap eleji utak, pedig a partnerek neve ugyanaz
“A NAV-álló bizonylat nyomtatása előtti ellenőrzésnél figyelmeztetésre futott a nap végi és eleji utak ellenőrzése. A program szerint nem egyeznek a nap végi és a rákövetkező nap eleji utak, pedig a partnerek neve ugyanaz.” Attól, hogy egy adott címen több pont is szerepel, még nem jelenti ugyanazt a szoftver számára. Minden felvett pontnak külön azonosítója…
Regisztráltam az online programban, de nem látom az előfizetői adataimat. Mi a teendőm?
Regisztráció után nem kerülnek át rögtön az előfizetői adatok az online felületre, de neked nincsen teendőd ezzel kapcsolatban. A regisztráció sikeres volt és azonnal élesben használhatod a programot, bátran rögzítheted a partnereidet, egyéb adataidat és útjaidat. Előfizetői adataid a regisztrációt követően egy héten belül láthatóak lesznek a “Profilom” menüben.