A RoadRecord útnyilvántartó program használatához leírást és hasznos információkat a jobb felső sarokban lévő Súgó menüben találsz: A Gyakran ismételt kérdések ebben a témában lehetőségre kattintva az adott menüpont használatának részletes leírására navigálunk (pl.: Utak véglegesítése, Útajánlás beállítása). A programba való első bejelentkezéskor beépített segédlettel mutatjuk be a menürendszert és az útnyilvántartás/kiküldetési rendelvény elkészítésének folyamatát….
RoadRecord Blog
Tankolás felvitele mobil appon
RoadRecord útnyilvántartó appunkban az útjaid mellett az üzemanyagtöltésed adatait is rögzítheted. FONTOS! Tankolási adatokat csak töltőállomás kategóriájú ponthoz tudsz felvenni. Ezért fontos, hogy új töltőállomás rögzítésekor a kategóriát állítsd Töltőállomásra! Amikor megérkezel egy már korábban rögzített benzinkútra (ha még nem rögzítetted, akkor vidd fel újként), a pozíció alapján a B pontban már meg is jelenik,…
Autó felvitele mobil appban
Ha szükséges, az iOS és Android mobil appban is felvihetsz új autót. Válaszd a Profil képernyőt! Majd koppints az Autók menüpontra! Az eddig felvitt autók listája jelenik meg a képernyőn. Koppints a + jelre az új autó felviteléhez! Értelemszerűen add meg az autó adatait! Az első három mezőt töltsd ki, a második három mezőben…
Alkalmazásbeállítások
Jobb oldalon felül kattints a Profilom és egyéb információk lehetőségre: Ezen belül válaszd a Profilom lehetőséget! Jobb oldalon válaszd az Alkalmazásbeállítások menüpontot! A Globális beállítás a fiók minden felhasználójára érvényes beállítás. A PDF Beállítások alatt változtatható, hogy a legenerált bizonylaton látható legyen-e a RoadRecord logója. Ugyanitt még át tudod állítani, hogy a naptárakban mi jelenjen…
Hibakódok
Hibakód Leírás Megoldás AISORCV1 Az alkalmazás betöltése közben hiba keletkezett Jelentkezz ki az alkalmazásból, majd jelentkezz be újra! Amennyiben ez nem oldja meg a problémát, értesítsd az ügyfélszolgálatot a [email protected] címen! Add meg a felhasználói e-mail címedet, az autó rendszámát, írd le, hogyan keletkezett a hiba és készíts képernyőképet! CADNF01 Nem várt alkalmazáshiba keletkezett CAEM01…
Hogyan rögzítsem a külföldi magánutamat?
Ha a külföldi magán nyaralás esetén nem szeretnéd részletezni az összes meglátogatott pontot, akkor kövesd ezeket a lépéseket! Első lépésként fel kell rögzítened egy új partnert az Adataim / Partnerek menüpontban. Keress rá ‘Rijeka’-ra, majd jobb oldalon a találati listában kattints a Kiválaszt gombra. (Nem probléma, ha valójában nem Rijekában, vagy akár nem is Horvátországban…