RoadRecord Blog

Én megvásároltam a Windows-os szoftvert, annak támogatása is a lejárat napjáig kell, hogy tartson

A program használatával az Ön által is elfogadott ÁSZF szerinti szoftver szolgáltatást rendelte meg. Nem a szoftvert vásárolta meg, hanem az általunk nyújtott szolgáltatásra fizetett elő. Ezt a szolgáltatást eddig a RoadRecord Windows verziójával teljesítettünk, ám szoftverünket fejlesztettük és szolgáltatásunkat innentől az új, online felületen lévő útnyilvántartó programunkkal nyújtjuk. A változást úgy kell kezelni, mint…

Én azt szeretném, ha nem nekem kellene megcsinálni az átköltözést

Az Online programot úgy terveztük meg, hogy a regisztráció után a bevezető varázslón végighaladva tanulhatod meg a program használatát. Gyakorolhatod az új székhelyek és partnerek felvitelét és megismerkedhetsz a felülettel. Ha más csinálná meg helyetted az átköltözést, akkor nem tanulod meg a rendszer használatát, amivel az útnyilvántartásod vagy kiküldetési rendelvényed készítésekor bosszankodva szembesülnél.

Miért kell átköltöznöm az asztali programból? A RoadRecord Online program előnyei

2016-ban kezdtük el fejleszteni a technológiailag és funkcióiban is újraépített webes “RoadRecord Online” útnyilvántartó programot, aminek 2018-as indulása óta nemcsak új ügyfeleink, de egyre több meglévő ügyfelünk is elégedett és lelkes felhasználója. Haladni kell a korral. A folyamatos fejlesztések érdekében erőforrásainkat a sokkal korszerűbb, felhő alapú Online programunkra összpontosítjuk. Ezért az asztali, Windows-os RoadRecord támogatása…

Hol kérhetek segítséget a költözéssel kapcsolatban?

A RoadRecord Online használatának leírását a Súgóban találod, ahol a költözéssel kapcsolatos legfontosabb kérdésekre is választ kaphatsz. Az Online programba való költözés támogatására külön ügyfélszolgálatot hoztunk létre. Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 256 1946 Hétfő: 9:00-11:00 Szerda: 9:00-11:00 Péntek: 9:00-11:00 Kérdéseidet e-mailben is felteheted a [email protected] címen.