Megkérdeztük érdeklődőinket, hogy miért nem vásároltak tőlünk, van-e esetleg olyan dolog nálunk ami nem tetszett.
Egyik szemem sír, a másik nevet.
Nevet, mert a 121 visszajelzésből csak 2 volt, aki azt írta, hogy valami nem volt szimpatikus nálunk, természetesen az ár volt az egyik. Prémium terméknél kell, hogy legyen ilyen, ez rendben. Még az is belefér, hogy kb. 10%-a a válaszolóknak valami egyéb, általában egyedi okból nem vásárolt – nem tőlünk, hanem sehonnan.
Ami viszont nagyon szomorú, hogy a válaszolók 90%-a kerek perec leírta, hogy minden szimpatikus nálunk (esetleg később vesznek is), de a válság miatt most nincs pénz, rosszabb esetekben már autó sincs vagy éppen cég…
Ez viszont már nemcsak szomorú, hanem ijesztő! :(
Köszönöm mindenkinek a választ, természetesen azért kérdeztünk, hogy kezeljük a kezelhetőt, ami most sem marad el, mindenesetre a beígért fényképező nyertese:
Kissné Éva, Comenius 2010 Bt.
Gratulálunk!
Tetszett a cikk?
Hasonló bejegyzések
- A NAV bevett módszere az útnyilvántartások ellenőrzésére - 2017. 08. 15
- A hónap Ügyfelei így működnek - 2016. 05. 10
- A jövő már elérkezett : mesterséges intelligenciához hasonlóan állíthatod össze az útnyilvántartásodat - 2017. 05. 19
- Céges autóval mész majd nyaralni? Jósda. - 2016. 05. 24
- Mi az egyetlen biztonságos módja annak, hogy a könyvelőd megcsinálja helyetted az útnyilvántartásodat? - 2018. 03. 20