Miért nem hagyjuk, hogy ügyfeleink megkerüljék az ügyfélszolgálatunkat?

2019.05.16.

Egyik ügyfelünk hívása újabb tanulságot adott arra, mennyire fontos számunkra, hogy mindenki a saját feladatára fókuszáljon és valóban cégként működjünk.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
27 652
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog