getting things done

Egy érdekes, kihívásokkal kecsegtető munkát keresel egy tapasztalt cégvezető mellett?   

A RoadRecord.hu Kft. egy online útnyilvántartó programot fejlesztő cég, ami 15 éve piacvezető a területén 7 244 ügyféllel.

Most az ügyvezető mellé új munkatársat keresünk aki segíti a cég piaci térnyerését, a napi belső ügyvitelt.

Mit csinálunk pontosan?

Az adózási jogszabályok miatt a célközönségünknek előnyös a termékünk használata: leegyszerűsítjük vele az adminisztrációra fordított idejét és az ügyfél elkerüli vele a NAV büntetéseket. Előfizetéses konstrukcióban tudnak a cégek hozzájutni a szolgáltatásunkhoz, amit masszív marketingráfordítással promótálunk, a terméket pedig nagy erőkkel fejlesztjük, hogy külföldi piacokat is meghódíthassunk.

Leendő munkatársunkként igaz rád, hogy:

  • egyenes, őszinte, szorgalmas ember vagy,
  • rámenős, öntudatos – egy falkavezér típus,
  • szívesen érvelsz és beleállsz, ha tudod, hogy igazad van,
  • szereted is az építő konfrontációt, a szócsatát és ha valakit meg tudsz győzni érvekkel,
  • tudsz felelős döntést hozni,
  • magabiztosan szereted letenni az eredményeket az asztalra, szeretsz és tudsz ügyeket nagy számban és jó minőségben lezárni,
  • mindig szeretnéd megdönteni a saját rekordodat is – és ez a kihívás doppingol!

Fontos információ! Ez egy olyan munkakör, amit részben home office-ban végzel, ezért fontos, hogy otthon is jól tudj fókuszálni.

Az ügyeket határidőre kell lezárni, sokszor gyorsan (néha hétvégén) kell reagálni, a piacot is figyelemmel kell kísérni, ezért fontos, hogy fegyelmezetten és precízen tudd kezelni a rád bízott feladatokat.

Ez a munka kifejezetten neked való, ha:

  • ha agilis, határozott, előretörő ember vagy,
  • igényed van a függetlenségre csapaton belül,
  • szeretsz más keze alá dolgozni, de tudsz delegálni is
  • tudsz és szeretsz embereket/ügyeket koordinálni,
  • szívesen végzel döntéselőkészítést,
  • de kivitelezésben is jó vagy,
  • nem vagy szégyenlős számonkérni a feladatokat más emberektől,
  • akár még az ügyvezető fókuszát is irányba állítod időnként,
  • átlátod, hogyan kell működnie egy rendszernek és azt fel tudod építeni, tesztelni, utánkövetni.

Szakmai elvárások feléd:

  • legyen legalább 10 év irodai/üzleti munkatapasztalatod,
  • magabiztos számítógépes felhasználói készséged, gyakorlatod,
  • értsd a világ összefüggéseit,
  • saját autó + jogosítvány.

Ha eljutottál eddig és a fenti pontokra legalább 80%-ban igennel feleltél, akkor szinte biztos hogy itt a helyed a csapatunkban!

Nem leszel elégedett ebben a munkakörben, ezért kérjük, ne is jelentkezz, ha:

  • hangulatember vagy, nehezen jössz ki a kollégákkal, partnerekkel,
  • ha sokszor tanácstalan vagy, hogy most mit csinálj,
  • nem tudsz önállóan haladni,
  • nem tudsz egy komplex feladatot 100%-ig kivitelezni,
  • lassan dolgozol, noszogatni kell, hogy a feladataidat határidőre befejezd,
  • csak a pénz miatt kell dolgoznod, és nem intellektuális kihívásnak éled meg a feladataidat.

Milyen feladatokat kell elvégezned a munkád során?

  • irodai rend fenntartása, koordinálása/részben kivitelezése az irodai teendőknek,
  • időpontegyeztetés a partnerekkel,
  • ügyvezető keze alá dolgozni,
  • döntéselőkészítés,
  • marketing feladatok kivitelezése/koordinálása/véglegesítése,
  • social media jelenlét feladatai,
  • Google Ads / Facebook hirdetések menedzselése,
  • weblap karbantartás,
  • ígéretek és kiadott feladatok figyelemmel kísérése és behajtása,
  • általános működésünkhöz szükséges dolgok és rendszerek életben tartása,
  • emberek szerelgetése :)Hol és mennyit fogsz dolgozni?

Az újpesti irodánkban heti 4 napot, hétfőnként otthonról dolgozhatsz: összesen heti 40 órában.

Munkakezdés időpontja: azonnal.

A jelentkezés menete:
 
Ha a hirdetés és a weboldalunk alapos áttanulmányozása után úgy érzed, hogy ez a lehetőség neked való, akkor a következő lépés az, hogy küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat, néhány sor kíséretében, amiből megtudhatjuk, hogy TE miért szeretnél velünk dolgozni „Jelentkezés XXX pozícióra, NÉV” tárgymezővel a barazsy.akos@roadrecord.hu  címre!

  • 1 munkanapon belül minden pályázót rövid telefonos interjúval előszűrjük,
  • a második körbe jutottakkal telefonon egyeztetjük a személyes interjú időpontját,
  • a személyes interjúkra akár 1-2 munkanapon belül kerül sor,
  • végleges döntésünkről utána 1 munkanapon belül adunk értesítést telefonon vagy emailben.


Ha Neked most nem aktuális ez a pozíció, de ismerettségi körödben tudsz munkát kereső, a feltételeknek megfelelő embert, kérlek, továbbítsd neki ezt a lehetőséget!

Köszönöm!

         Barazsy Ákos
           ügyvezető

Oszd meg ismerőseiddel

RoadRecord mobilapp

Már iPhone, Android és Windows Phone okostelefonos alkalmazással is rögzítheted adataidat, majd a többit szinkronizálással egyesítheted és szerkesztheted a számítógépeden!
kipróbálom