RoadRecord BlogTippek, trükkök, infók az útnyilvántartásról egyenesen a cégvezető tollából

Aggasztó sztori, de talán még nem késő tenni ellene

2013. október 25., péntek. Kajarendelés. – “Helló, egy húslevest és egy salátát szeretnék rendelni” – tárcsáztam a környék legmenőbb éttermét – “Sajnos bizonytalan ideig nincs konyhánk, egyszerre felmondtak a szakácsok” – “Tessééék?” – “Hétfőn bejöttek, hogy kaptak jobb melót és csütörtökig maradnak, de csak ha… és ekkor azonnal hazazavarta Őket a főnök, bosszúsan távoztak. Keresünk […]

Ezért nem vásárolok Tőled inkább semmit

Utálok itthon vásárolni. Utálom, hogy nincs semmi üzleti kultúrád. Utálom, hogy még a telefont sem veszed fel, utálom, hogy nem hívsz vissza. Utálom, hogy nekem kell kergetnem Téged, mintha nem elemi érdeked lenne, hogy rendeléseket vegyél fel, kezelj és teljesíts. Utálom, hogy még ígérni sem tudsz rendesen, pontosan, szakszerűen. Utálom, hogy sosem teljesül úgy és […]

“Itt vagyok, ragyogok, mint a fekete szurok!”

Egy kis üzleti iránymutatás a krónikus váratlan betoppanóknak. Az elmúlt 13 évben minden üzleti vállalkozásom olyan volt, hogy nem igényelt üzletet, csak irodát. Ilyen üzleti vállalkozás a RoadRecord útnyilvántartó program is: gyakorlatilag webes cég, nem üzletet, hanem irodát tart fent, a munkatársak otthonról dolgoznak, rendszerint összejárunk, de időnk nagy részét ügyfeleknél vagy elvonulós kreatív munkával […]

Ez a gondolat jelenti cégednek az életet vagy a halált.

Ebben a bejegyzésben egy Görög kertész mutat rá arra, hogy mi az az egyszerű tény, ami miatt az Ő szállodája dübörög, míg a többi haldoklik… ez a gondolat a kulcsa a Te céged sikerének is! Feleségemmel eldöntöttük, hogy egy hétre szabadságra megyünk, Kréta szigetét választottuk. A szállás kiválasztásánál a legfontosabb kritérium nekem, hogy legyen használható […]

Lábszag

Már rég nem volt problémánk a T-Home netszolgáltatásával, de a nagy meleg megviselhette a kábeleket, állandóan szaggatott az internet. Egy multi szolgáltatót fogcsikorgatva hív fel az ember – előre fél, hogy meddig fogják az idegeit húzni a hibafelvétellel -, zene – nyomd be – válaszd ki – jelszó – lábméret – droid ügyfélszolgálatos… Csodák csodájára […]

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
27 652
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog