A RoadRecord.hu Kft. 2005 óta a piacon jelen lévő, útnyilvántartó program fejlesztésével foglalkozó cég, amely kiváló szakmai hírnévnek örvend, szegmensében piacvezető, 8 010 ügyféllel. Büszkék vagyunk rá, hogy mind kollégáink, mind ügyfeleink olyan partnerként tekintenek ránk, amelynek felkészültsége, hitelessége megkérdőjelezhetetlen.
Termékünkkel az USA piacon is jelen vagyunk MileageWise néven, és a budapesti csapatunkba marketing szövegíró munkatársat keresünk főállásban a magyar és az USA piacunk támogatásához. Nálunk ez egy igen színes és érdekes munkakör.
Mit csinálunk pontosan?
15+ éve dolgozunk azon, hogy a cégek útnyilvántartással kapcsolatos adminisztrációs kötelezettségeit leegyszerűsítsük és adózásukat optimalizáljuk. A hazai piacon piacvezetők vagyunk, az USA piacon pedig 1 éve vagyunk jelen. Az ügyvezető nagysikerű üzleti könyve és a közösségi médiában való szereplésével kapcsolatban is vannak feladatok.
Miért érdemes neked hozzánk jönnöd?
- leendő munkatársaid mind kellemes emberek, miközben a munkájuk területén elismert szakemberek, még a főnök is :),
- itt nem az átlagos magyar mentalitással találkozol, főleg, hogy amerikai és ausztrál munkakultúra is színesíti a mindennapokat,
- emberileg-szakmailag is törődünk egymással, nincs könyöklés és feszkó, helyette van inspiratív és kreatív munkakörnyezet,
- az iroda jól megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt (parkolás is ingyenes és van hely körülöttünk), kultúrált, csendes, világos, zöldövezeti,
- vége a szürke hétköznapoknak – sosem fogod azt érezni, hogy az egyik nap olyan mint a másik, mert nálunk mindig történik valami érdekes, tele vagyunk új impulzusokkal,
- rend- és rendszer van mindenben, így pl. a fizetés is mindig idő előtt érkezik,
- a főnök szokott dicsérni is, nemcsak megkövetel dolgokat (de azokat szigorúan),
- néha van csak túlóra,
- ügyfeleink eléggé szeretnek minket (teszünk is érte, hiszen értéket teremtünk), így te is a saját bőrödön fogod érezni a szeretetüket, büszke leszel a munkád eredményére!
Leendő csapattagként igaz rád, hogy:
- gyorsan tanulsz
- összetetten, rendszerben tudsz gondolkodni,
- könnyen átlátod az apró részletek közötti összefüggéseket,
- képes vagy a feladatokat priorizálni és lépésről-lépésre meg is valósítani,
- nem bánod, ha munkád során fejlődést kínáló feladatokkal találkozol,
- könnyen találsz hangot az ügyfelekkel és a kollégáiddal, segítőkész vagy,
- ügyelsz a részletekre, precíz (esetleg maximalista) vagy és könnyen észreveszed a hibákat,
- Fontos információ! Ez egy olyan munka, amelyet részben home office-ban is végezhetsz, ezért fontos számunkra, hogy otthon is jól tudj fókuszálni, és fegyelmezetten, a megadott határidők betartásával végezd el a rád bízott feladatokat.
Ez a munka kifejezetten neked való, ha:
- munkaidőn kívül is érdekel, hogy mi történik a cégben, és mi történjen a céggel,
- tudsz és szeretsz is önállóan dolgozni,
- tudsz és szeretsz is szövegeket, blogot és hirdetéseket írni, jól fogalmazol,
- vannak alap grafikai, weblapszerkesztői és táblázatkezelői ismereteid,
- felelősségteljesen és lelkiismeretesen végzed a feladataidat,
- inspiratív környezetben szeretsz dolgozni,
- nem riadsz meg az adminisztratív feladatoktól,
- aktívan részt vennél az irodai élet- és az azzal összefüggő teendőkben,
- értéknek látod, hogy olyan vezetőd van, aki több évtizedes vállalkozói tapasztalattal rendelkezik,
- a home office kifejezés nem azt jelenti számodra, hogy egész nap azt csinálsz amihez kedved van, hanem azt, hogy komolyan veszed a feladataidat és a határidőket és tisztában vagy azzal, hogy ez az opció egy lehetőség számodra, hogy zavartalanul elmélyedj a feladataidban.
Elvárások feléd:
- legalább középfokú végzettség,
- legalább 2 év munkatapasztalat marketinges vagy szövegírói területen
- hibátlan fogalmazás magyarul és angolul
A többi tudást, amire szükséged lesz a munkád során, megtanítjuk mi!
Előny:
- Marketing szakirányú végzettség
- Felsőfokú végzettség
- MiniCRM ismerete
- Google Ads és Facebook Ads gyakorlat
- SEO-ban gyakorlat
Ha eljutottál eddig és a fenti pontokra legalább 80%-ban igennel feleltél, akkor szinte biztos hogy itt a helyed a csapatunkban!
Nem leszel elégedett ebben a munkakörben, ezért kérjük, ne is jelentkezz, ha:
- számodra az a legfontosabb, hogy középpontban legyél, mindenki téged dicsérjen, veled foglalkozzon,
- hangulatember vagy, nehezen jössz ki a kollégákkal,
- lassan dolgozol, noszogatni kell, hogy a munkáidat határidőre befejezd,
- ha a cégnek téged kell húzni és nem te húzod a céget előre,
- nehezen, vagy egyáltalán nem mersz kérdezni, ha elakadsz,
- csak a pénz miatt kell dolgoznod, és nem intellektuális kihívásnak éled meg a feladataidat,
- nehezen viseled, ha irányítanak, vagy megmondják mit és mikorra kell megcsinálnod,
- megbízhatatlan vagy,
- ha csak hozzánk is felkészületlenül bedobod az önéletrajzodat, “hátha behívnak”.
Hol fogsz dolgozni?
Hibrid megoldásként home office + heti 3-4 napon az újpesti irodánkban vagyunk.
Munka kezdése: akár azonnal.
A jelentkezés menete:
Ha a hirdetés és a weboldalunk alapos áttanulmányozása után úgy érzed, hogy ez a lehetőség neked való, akkor a következő lépés az, hogy küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével, néhány sor kíséretében (angolul), amiből megtudhatjuk, hogy TE miért szeretnél velünk dolgozni „Jelentkezés szövegírói pozícióra, NÉV” tárgymezővel a [email protected] címre!
- 2 munkanapon belül minden pályázót rövid telefonos interjúval előszűrjük,
- a második körbe jutottakkal telefonon egyeztetjük a személyes interjú időpontját,
- a személyes interjúkra akár 1-2 munkanapon belül kerül sor,
- végleges döntésünkről utána 3 munkanapon belül adunk értesítést telefonon vagy emailben.
Ha Neked most nem aktuális ez a feladat, de ismerettségi körödben tudsz munkát kereső, a feltételeknek megfelelő embert, kérlek, továbbítsd neki ezt a lehetőséget!
Köszönöm!
Barazsy Ákos
ügyvezető