Amerikai sikerre fáj a magyar útnyilvántartósok foga

A Magyarországon piacvezető RoadRecord.hu Kft. örömmel jelenti be 2020-as amerikai piacra lépését “MileageWise” márkanéven.

A meghatározó lépést a már meglévő világszínvonalú technológia teszi lehetővé, ami belföldön egyértelműen bizonyította sikerességét. 90%-os piaci részesedéssel Magyarországon a RoadRecord Online útnyilvántartó program magasan az élen jár az útnyilvántartás területén, mind népszerűség, mind felhasználói elégedettség tekintetében a maga 16.000 fős felhasználói táborával.

Barazsy Ákos, az útnyilvántartás szakértője és a RoadRecord.hu Kft. ügyvezetője 1999 óta foglalkozik a területtel. Útnyilvántartó programját, szembesülve a piac hiányosságaival, kifejezetten a könnyű, gyors használat és a pontos tervezetkészítés nevében alakította ki. Cégének piacvezető pozícióját annak köszönheti, hogy egyetlen, verhetetlen termék létrehozására fókuszált.

A program amerikai versenytársaival is felveszi a kesztyűt: az egyedülálló, beépített útajánlás funkció útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény tervezetet készít és a véglegesítés előtt 70 féle logikai ütközést vizsgál meg, hogy elkészülhessen a NAV-álló, hibátlan útnyilvántartás. Ez remek megoldás a lízing ÁFA visszaigényléshez, de visszamenőleges útnyilvántartás készítéséhez is tökéletes, hiszen ellenőrizni tudjuk vele akár az egyéb módon elkészített korábbi útnyilvántartásainkat is. 

A RoadRecord mobil applikációjának segítségével iPhone és Android alkalmazással is rögzíthetjük útjainkat, tankolásainkat és a hóvégi km óra állásokat.

A fenti koncepció biztosítja, hogy NAV-álló útnyilvántartásunkat akár havi 7 perc alatt is el tudjuk készíteni.

Az amerikai versenytársak termékei nem használják ki a visszamenőleges útnyilvántartás készítésében és az útajánlás funkciójában rejlő lehetőségeket, így ott csak azoknak van útnyilvántartásuk, akik tudják, hogy autónként átlagosan évi 5550 USD-t írhatnak jóvá az adóalapjukból, és a piacon elérhető GPS alapú termékeket minden nap használják is, különben nincs megoldásuk útnyilvántartásra.

Az USA-ban igen hangsúlyos az útnyilvántartás szerepe, a piac mérete és potenciálja majdnem százszorosa a magyarénak, ami mellett a cég további kategóriákat kíván megnyitni. A terjeszkedés kisebb részben VEKOP pályázati támogatással, nagyobb részben a cég saját befektetéséből valósul meg, így siker esetén magyar kézben marad a külföldi leányvállalat.

Ha kíváncsi vagy az amerikai piacra készülő útnyilvántartónkkal kapcsolatos hírekre, akkor kövesd a MileageWise Facebook oldalát!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
27 652
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog