Nem bosszús vásárlókért, hanem mosolygós ügyfelekért dolgozunk!

2017. július 3.

 

A közelmúltban történt egy eset, amelyben egy nagyobb cég előfizetett a RoadRecord programra. Mivel elég nagy szervezetről van szó, és a programot sok autóvezetőnek kell egyszerre használnia, a telepítésnél speciális módon kellett eljárni:  hogy minden felhasználó hozzáférhessen a programhoz szerveres-hálózatos telepítésre volt szükség.

A programot a cégnél telepítették, és használatba vették, ám ezután nem kaptunk túl sok visszajelzést a további működéséről.

Jóval később egy véletlen ügyfélszolgálati kérdés során viszont fény derült arra, hogy az útnyilvántartás készítése közben rendszeresen adódnak kellemetlenségek. Mivel nem arról volt szó, hogy használhatatlannak bizonyult volna a program, csupán kényelmetlen volt a használata egyes esetekben, nem szóltak róla.

A  probléma gyökerét keresve viszont az derült ki, hogy még a telepítés során csúszhatott el valami, és azóta a program a hibás telepítés következtében közel sem működik problémamentesen.

Ilyenkor az ügyfélszolgálaton a fejünket fogjuk amikor elképzeljük, hogy ebben az eltelt időben valószínűleg mennyi nehézség merülhetett fel a működés során, amit nem jeleztek nekünk. Olyan hibák kerülhettek elő, amik a használati élményt igencsak leronthatták. Ezeknek a rendellenességeknek a következtében csak találgatni tudunk mit gondolhattak a RoadRecordról.

Közben pedig ha az elején kijavításra került volna a telepítési hiba,  valószínűleg olyan gördülékenyen és problémamentesen készíthették volna el az útnyilvántartást, mint a többi ügyfelünk.

 

Mi is ebből a tanulság?

 

A legfontosabb amit ebből az esetből ki szeretnénk emelni, hogy a program ideális működéséhez elengedhetetlen a kommunikáció. A telepítést, és az azt követő lépéseket is oktatóvideóval támogatjuk, ám így is előfordulhatnak apróbb fennakadások, főleg az ilyen speciális esetekben.

A telepítésnél, vagy bármilyen más helyzetben keletkező komplikációt ügyfélszolgálatunk készségesen segít orvosolni. Eddig sosem volt olyan hiba, amelyre egy ügyfélszolgálati telefon ne nyújtott volna megoldást, hiszen a szakértői támogatás a RoadRecord esetében egyedülálló és még hétvégén is elérhető!

Ez azért kiemelten fontos, mert mi nem kizárólag arra törekszünk, hogy a programot megvásárolják. A mi célunk sokkal több ennél: Hitvallásunk, hogy egy jó útnyilvántartó program segítségével  ügyfeleink élete tényleg egyszerűbbé válik.

A RoadRecordnál nap mint nap mosolygós ügyfelekért dolgozunk,és ezért amint ügyfeleinkké váltok, ahelyett hogy elégedetten hátradőlnénk, inkább mégjobban rákapcsolunk, hogy a segítségetekre legyünk.

Hiszünk benne, hogy egy boldog ügyféllel hosszú távon sokkal jobban járunk, ezért ügyfeleink boldogságát, és a RoadRecord használatának problémamentességét nemcsak folyamatos fejlesztéssel, hanem hozzáértő ügyfélszolgálattal is igyekszünk fokozni.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
25 713
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog