Soha nem választották ilyen nagy arányban a RoadRecord útnyilvántartót, mint novemberben

A céges statisztikák igen fontos szerepet kell, hogy betöltsenek egy cég életében, és aki jól csinálja – vagy jól akarja csinálni -, annak egyre több idejét is veszi igénybe, főleg, hogy a mai (online) világban szinte már mindent lehet mérni. Viszont ez az időtöltés elég jól megtérül…

Az igazság az, hogy néha már olyan sokféle statisztika van, és olyan sokmindent lehetne, kéne mérni, hogy az ember már belehülyül(ne), ezért fontos, hogy megtaláljuk magunknak azokat a mutatókat, melyek általánosan fontosak, vagy éppen aktuálisan fontosak valamely változtatás méréseként.

Az egyik ilyen általánosan fontos, sok éve kitalált, és a CRM rendszerünkben rendszeresített statisztika az értékesítési hatékonyság.

Megkülönböztetünk bruttó- és nettó értékesítési hatékonyságot: a bruttó azt jelenti, hogy 100 érdeklődőből végül hány vásárol, a nettó pedig azt jelenti, hogy 100 minősített (célcsoportos) érdeklődőből mennyi vevő lesz a végén. Egyszerűsítve ennyi, persze a számok mögött rengeteg más információ is van, amit csak az ért, aki foglalkozik ilyennel, és összenézi, értelmezi az egyéb statisztikáival is.

Sajnos nagyon sok cég nem mér ilyet, így nem tudják, hogy merre tartanak, akik mérik, azoknak 10% körül van ez – bruttóban (MiniCRM trénerként ez volt a tapasztalatom sok cég alapján).

Mi viszont mérünk, és igen nagy örömmel konstatáltam, hogy az utóbbi egy évben átlagosan 16,13% a prémium útnyilvántartó szoftverünknek a bruttó eladási hatékonysága, a nettó pedig 50,2%! Ez azt jelenti, hogy minden második célcsoportos érdeklődő nálunk fizet elő!

És ez még semmi, 2016 novemberében új csúcsot állítottunk fel, a bruttó értékesítési hatékonyságunk 24%! Ez azt jelenti, hogy minden negyedik érdeklődő minket választ, és a célcsoportos érdeklődők 57%-a pedig nálunk tette le a voksát!

Ha ez nem lenne elég, akkor egy másik statisztikából kiderül, hogy akik korábban előfizettek nálunk, azoknak 87%, azaz nyolcvanhét százaléka nálunk is hosszabbítja meg az előfizetését (leszámítva azokat, akik az évek alatt a megváltozott körülményeik miatt valamiért nem kell már használniuk útnyilvántartót), tehát kijelenthetjük, hogy aki egyszer a RoadRecordba beleszeret, az továbbra is értékeli magas szolgáltatásunk színvonalát!

Részünkre ez nagyon nagy megtiszteltetés a piac részéről, köszönjük mindenkinek, aki támogat minket a munkánkban!

Minek köszönhető ez?

Nyilván van erre is statisztikánk, de alapvetően a kitartásunknak, a tisztességes és szorgalmas munkánknak.

Mit jelent ez részletesen?

Akit érdekel, annak leírom ezt a nemrég megjelent könyvemben, ami egyébként több mint 800 példányban kelt el már az első 3 héten.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
24 727
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog