A kényelem a teljesítmény ellensége

Logisztikai beszállítót kerestem az ősszel megjelenő könyvemhez, így megkerestem a 2 vezető csomagküldő céget árajánlatért és a technikai részletért.

A szívem mélyén az egyes számúnak drukkoltam, de egyszerre kerestem meg mindkettőt. A másodiknál azonnal időpontot egyeztettek velem az értékesítővel való találkozóra, az elsőnél közölték, hogy nem jönnek ki, majd küldenek ajánlatot vakon.

Az értékesítő pontos volt és értelmes, tájékoztatott korrekten mindenről, tippeket adott és személyre szabott ajánlatot ígért másnapra, ami teljesült is.

Az első cég ajánlatára még vártam, amikor az értékesítő érdeklődött, hogy mindent értek-e, átbeszéltük a lehetőségeket megint.

Az elsőre még vártam 3 munkanapot, de megelégeltem, és szerződést kötöttem a másodikkal, mert pont olyan korrektül működött minden, ahogyan ezt a RoadRecordnál is szeretem látni.

Már a kezdő csomagot is megkaptuk és az online rendszert próbálgattuk, amikor megérkezett az árajánlat az első cégtől. Minden egyéni elképzelést mellőzött, sima sablonajánlat tartott majdnem két hétig!

csiga

Mit lehet erre válaszolni?

“Sajnálom Hölgyem, de egy kicsit elkéstek, esélyem sem volt önöket választani…”

Erre sem jött még egy sajnálkozás sem.

Ilyenek a piaci farkastörvények: azért egy csomagküldőtől elvárható lenne, hogy gyorsan reagáljon, nem?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 886
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog