Áremelés augusztus 1.-től

Ezúton értesítem a kedves Ügyfeleinket, érdeklődőinket és a versenytársakat, hogy 2016. augusztus 1.-től előfizetési csomagjaink árát érezhetően, átlagosan 20%-al megemeljük.

Javaslom, hogy aki tervezte programunk beszerzését, előfizetésének meghosszabbítását vagy újrakezdését az még júliusban rendeljen – mert akkor még ezt olcsóbban teheti meg.

– “Miért emelünk (ennyivel)?”

Egyre intenzívebben fejlesztünk – melyhez egyre több és jobb szakember kell -, hogy a többi útnyilvántartóhoz képest továbbra is toronymagasan jobb megoldást adhassunk Ügyfeleink kezébe.

Az általános munkaerőhiány országában kritikus a jó szakembergárda, tehát a konkurenciaharcot az nyeri, aki jobban tud fizetni az embereinek / vonzóbb feltételeket biztosít a munkatársainak… ez pedig a RoadRecord.

Ráadásul egyre több Ügyfelünk jelezte azt vissza, hogy “ez igazából nem tétel”, azaz sokkal többet kapnak tőlünk, mint amit fizettek. Ennek fokozódó hatására rájöttünk, hogy igazuk van! :)

Amúgy sosem akartunk a legolcsóbbak lenni – viszont a legjobbak igen, és árainkban is erőteljesen jelezni szeretnénk, hogy a mi megoldásunk mennyivel többet nyom, mint az egyéb alternatívák.

merleges

– “Nem félünk, hogy elmennek tőlünk az Ügyfelek / nem minket választanak az érdeklődők?”

Ellenkezőleg: több visszaforgatható profitot és jobb minőségű Ügyfeleket várunk, akik tudják, értik és értékelik törekvéseinket – és azt az időt és nyugalmat, amit a termékünk nyújt számukra. Olyanokat, akiknek nem okoz gondot időben kifizetni egy számlát…

Célcsoportunk ezután is simán ki fogja tudni fizetni az emelt árainkat is úgy, hogy messze jól jár, akik pedig továbbra is mindent ingyen akarnak, azoknak valamelyik versenytársunkat tudjuk ajánlani.

Ráadásul konkurenciakérdés ide vagy oda, a vevők is belátják, hogy egyre kevésbé tudnak izmozni azzal, hogy “XY konkurens olcsóbb”, mert aki túl olcsó…

  1. ott nincs profit – az nem tudja megtartani az embereit (munkaerőhiány ugyebár)
  2. nem tud lépést tartani a fejlődéssel
  3. előbb-utóbb versenyképtelen lesz (mint ahogyan egyre kevesebb domináns szereplő van a témánkban).

A vevők pedig ott fognak állni az igényükkel, és szintén idő kérdése, de annak fognak örülni, hogy egyáltalán kielégíti valaki az igényüket, és harmadlagos kérdés lesz az, hogy mennyiért!

– “Ilyen áron nem jósolok Nektek nagy jövőt!”

Cégünk életében a legsikeresebb dolgok azokból születtek, amiknek senki sem jósolt nagy jövőt.

– “Nem túl nagy az arcunk?”

Egészséges, profitorientált vállalkozói szellemben igyekszünk működni, ahol az igényes Ügyfelek megtalálják számításaikat.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 906
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog