Milyen RoadRecord Ügyfélnek lenni?

Aktív Ügyfeleink körében kiküldött kérdőívünkre szívmelengetően sok visszajelzés érkezett, ezúton köszönjük! :)

Arra a kérdésre, hogy színes-szagos vagy sima, fakszni nélküli email megjelenésünk legyen a jövőben, nagy harc után, 50.6%-al a fakszni nélküli verzió nyert! Nekem egyszerűbb… :)

A másik kérdésünk – hogy miben kéne fejlődnünk -, szintén népszerű volt, lássuk az eredményeket:photo-competition-winner-october55.45 % szerint annyira tökéletes a program, hogy semmiben nem kéne változtatnunk – ez azért jó hír! Persze azért fogunk – és nyilván nem is gondoltam, hogy nem kéne fejlődnünk -, de ezzel a kérdéssel arra is választ kaptam a szöveges válaszokban amire igazából kíváncsi voltam!

13.89 % fogalmazott meg olyan kérést / kérdést, ami már kész van… Nyilván ennek is van számunkra tanulsága, de most komolyan: aki itt kérdést tett fel egy anonim kérdőíven, az legyen szíves tegye meg ugyanezt az ügyfélszolgálaton! Azt látom a válaszokból, hogy egészen apró kényelmetlenségek is napvilágra kerültek, ezért mindenkit arra bíztatok, hogy b-á-r-m-i-ly-e-n kérdése van, keressen meg minket, szívesen segítünk! Az alábbiakból is látszik, hogy a felvetések 30%-ra azonnali kész megoldásunk van már! Ja, és vannak segédanyagaink is, nem tilos elolvasni…

13.37 % olyan kérést fogalmazott meg, melyek már korábban, vagy ez által fejlesztési listára kerültek, tehát előbb-utóbb várható rá megoldás! Ugye milyen rugalmasak vagyunk? :)

Persze azért volt 7.92 % amit nem is fogunk megcsinálni, mert az vagy nem közérdekű, vagy ütközik valami mással.

A beépített térképünkkel kapcsolatban 6.62 % fogalmazott meg valamit. Tudunk róla, hogy akad vele teendő (és a fejlesztése folyamatban), de azért vegyük figyelembe, hogy kész, hibátlan térkép nem létezik. Máshol még ilyen sincs, amúgy a feladatát így is jól ellátja.

Persze aztán 2.2 % megfogalmazott olyat is, ami teljesen értelmezhetetlen itt, kuka.

És most jön az egyik vesszőparipám: jelentem, csak 0.51 % jelezte vissza azt, hogy nehéz a programmal elindulni! Ennek nagyon örülök, mert nagyon sokat dolgozunk azon, hogy a bevezetés minél egyszerűbb legyen, én is utálok szerencsétlenkedni egy új programmal!

Kedvenc visszajelzésem (sok hasonló volt) pedig ez volt: “Amikor arra gondolok, hogy ezt jó lenne, ha tudná a program, akkor mindig kiderül, hogy azt már rég tudja!”

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 872
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog