Ügyfélszolgálatunkon felejtett mikrofon novemberben

Tovább folytatjuk mókás sorozatunkat, melynek máris megjelent ügyfélszolgálatunkon a hatása: az emberek elkezdtek gondolkodni, sőt felkészülni az adott témában mielőtt kérdeznének!

Lehet, hogy hamarosan elfogynak a sztorik?

Egyelőre nem. :)

index

A hónap csaktelefonontudomelmondaniaproblémámat Ügyfele

Hiába van minden szegletben az ügyfélszolgálati telefonszámunk, a cégnél mindenkinek elküldte emailben, hogy “Szeretnék érdeklődni, hogy a cégük elérhető-e valamilyen módon?”.

Ezt emailben küldte, mintha az nem lenne önmagában is egy elérhetőség, és ott, ahol megtalálta a cég összes email címét, oda van írva a telefonszámunk is… ilyenkor az is felmerül bennem, hogy az ilyen emberek mit csinálnak olyan szolgáltatóknál, ahol NINCS is telefonszám, vagy nem beszélik a nyelvüket?

A nagy tévedésben lévő lízinges Ügyfél

Azt hiszi, hogyha a cég befizeti a cégautó adót, akkor üzemanyag elszámolásra már nincs is szükség…. aztán meg sérelmezi, hogy a program mindenképp bekéri ezen adatokat… vajon miért?!

A hónap naív Ügyfele

Úgy megszerette a programunkat, hogy szívesen küldi el másnak is a termékkulccsal együtt, majd amikor ez nem működik, akkor betelefonál az ügyfélszolgálatra, hogy “miért nem?”.

A hónap technokratája

A távoli szerverünk elérési útvonalába beírta az irodánk gödi székhelyének lakcímét…

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 906
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog