Miért NEM szenvedünk évek óta a nemfizetőktől?

“Srácok, új céges verda a nehézkesen fizető ügyfelek látogatására?”

Ezzel a poénos szöveggel tette fel az alábbi képet egy ismerősöm a facebookra, mindenki jót is derült rajta…

Aztán elgondolkodtam, hogy hányan szenvednek a nemfizetőktől, és mennyire rossz ez Nekik.

Aztán eszembe jutott, hogy mi már mennyire NEM szenvedünk ettől, és ez nekünk mennyire jó!

Minek köszönhetjük ezt?

A következetességünknek.

Amikor réges-régen felismertük, hogy az nem elég, hogy addig nem kapja meg a megrendelő a program kulcsát amíg nem fizetett, hanem jó előre, fokozatosan ki is kell zárnunk azokat a rendszerből akik nem tudnak etikusan viselkedni…

10388576_747741998631354_11352954751153572_n(1)

Bunkón viselkedsz a kollégámmal?

Napalm.

Megrendelted?

Akkor fizess. Időre. Mert ez nem a bölcsőde.

Késel?

Ha szólsz előre, akkor nem gond.

Sunyizva késel?

Kegyetlen és automatikus retorzió.

Túlfeszíted a húrt?

Számla sztornó.

Megsértődsz, hogy “akkor majd megrendeled máskor”?

Nálunk ugyan nem.

Akkor majd “megrendeled a konkurenciánál!”?

Jól teszed. Az ilyenekre ott van szükség.

Azóta ezen a téren öröm és bódogság van mifelénk, és még ilyen behajtóautót sem kell üzemeltetnünk… Wink

 

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 854
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog