Ügyfélszolgálati telefonunkon NINCS menünyomkodás

Utálom, hogyha felhívok egy szolgáltatót, akkor hosszú percekig nyomkodom a menüt – hogy milyen ügyintézőhöz kerüljek -, esetleg azonosítom is magam, és még percekig hallgatom a zenét míg érdemben tudok beszélni egy – rendszerint – droiddal.

Az csak hab a tortán ha közben megszakad vagy vakvágányra tévedek, de akkor megy fel bennem a pumpa igazán amikor egy automata azonosítás után ugyanazt végigcsinálja velem az ügyintéző is!

Ráadásul ez azt a képzetet is lebegteti, hogy “hú, de komoly cég, mennyien várják a hívásomat!”

Egy fenét. Agyonterhelt droidokkal beszélek legtöbbször.

Na ez nálunk nincs.

Péterrel felváltva (jellemzően Ő), jól beosztva, és örömmel látjuk el a szakértő ügyfélszolgálatunkat – még hétvégén is!

images

Mert nekünk ez fontos, tehát jól esik.

Ebből adódóan szükség sincs ilyen rendszerekre nálunk – bárcsak akkora lenne ez a piac, hogy kéne még 10 ember rá – tehát ha minket hívsz a 06-20-563-3326 telefonszámon, akkor közvetlen mobil csörög ki annál, aki épp ügyeletben van.

Ilyen egyszerű az egész – és működik!

Tipp: ha telefonálsz és nem vesszük fel azonnal (munkaidőben) akkor az azért van, mert valaki mással beszélünk épp. Ilyenkor másnál zenét hallgatnál, de ilyenkor tedd le nyugodtan a telefont – és visszahívunk!

Igen, mindenkit.

És nem kell egymás után hatszor hívni ha épp nem vesszük fel, mert ilyenkor azért nem vesszük fel, mert valamiért épp nem tudjuk, pl. mással beszélünk… viszont mindenkit, minden esetben – amint lehet visszahívunk!

És nem, munkaidőn kívül – pl. este tízkor – hiába hívsz, mert mi is emberek vagyunk és éljük az életünket. Nem, nem ígértünk 7/24-es szolgáltatást…

x x x

Ezt ne olvasd el, mert ilyet nem szabad leírni: utóbbiról az jut mindig eszembe, amikor még kölyökkoromban egy neves Ügyvédhez jártam dolgozni, akkor Ő ezt így adta elő, bár én ettől persze elhatárolódom:

“Ákos, itt ülök hétfőtől péntekig látástól-mikulásig reggel 8 és este 9 közt, aki eközben nem tudja elmondani a bánatát, az menjen a pi…ba!”

Sírtam a röhögéstől, de igaz. :)

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 899
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog