Ügyfélszolgálatos sztori: “nyilatkozik” a NAV a RoadRecord-ról

Épp egyik Ügyfelünkkel beszélek a minap, részlet:

– “…én, én azt gondolom, hogy a RoadRecord a legjobb útnyilvántartó program a piacon minden szembedícsérés nélkül…”

– “Óóó, köszönjük szépen, de Ön miért gondolja ezt, Önnek mitől a legjobb?”

– “Hát, hát azért mert ezt hallottam róla…”

– “Ez ok, de Önnek az elég, hogy ezt hallja róla? Nekem azért ennél több kéne a meggyőződéshez…!”

– “Igen, de én azért lehúztam 20 évet a NAV-nál, és informálódtam a régi kollégáknál, és Ők mondták ezt…

images

Köszönjük szépen, ennél nagyobb szakmai elismerés egyelőre nem is kell! :)

(de azért már dolgozunk az élmény fokozásán)

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 854
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog