A hétvége droidja a mozi telefonos kezelője

– Jó napot kívánok, szeretnék jegyet foglalni, mert az online rendszerük nem működik
– De működik, mert már többen tudtak rajta foglalni
– Nem működik, mert én nem tudtam
– Pedig látom a jegyeit lefoglalva a rendszerben…
– Akkor nem jó, mert nekem azt írta, hogy nem sikerült a foglalás!
– Tudom, páran már jelezték, hogy nekik sem sikerült, de több embernek viszont sikerült már jegyet foglalni, tehát akkor a rendszer jó.

Jól van akkor, nyugodjál békében.

index

Számomra felfoghatatlan, hogyan engedheti meg magának egy cég, hogy egy fontos – ha nem a legfontosabb – bevételbiztosító rendszere ne működjön 1000%-ban megbízhatóan… ha nálunk csak a gyanúja is felmerül, hogy valami nem úgy működik mint ahogy terveztük, inkább naponta saját kezűleg ellenőrzöm, minthogy egy forinttól is elessünk ilyen hibákból adódóan.

Ebben a szellemben készül az útnyilvántartó programunk is, tehát nem elégszünk meg azzal, hogy “volt, akinek már sikerült NAV-álló útnyilvántartást készítenie vele”, hanem arra vagyunk büszkék, hogy – tudomásunk szerint – minden felhasználónknak sikerült.

Apró különbségek fordítják a gagyit működőképessé.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 851
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog