Lázadnak a gépek: Önnek 1 új megrendelése érkezett

Avagy hány Ügyfelünk dolgozik péntek este?

Nem, nem az volt a cél, hogy felmérjük Ügyfeleink szokásait, hanem az történt, hogy én állítgattam a CRM rendszerünket péntek este…

Egyrészt Péter mondott egy jó ötletet, hogyan optimalizálhatjuk a kommunikációnkat tovább, másrészt pedig egy (most még) titkos fejlesztésen dolgozunk, amiknek a beállításait direkt munkaidő után akartam megcsinálni, és hát egy pillanatra figyelmetlen voltam amikor jött a felismerés: basszus, kiment az összes Ügyfelünknek egy (max. 3) email, hogy ismét megrendelték a RoadRecord-ot!

Nem kellett sokat várni, már jöttek is a válaszok: szerencsére a többség elég kultúráltan közelítette meg a szituációt (köszönjük!) – a reakciókból jól látszik, hogy ki dolgozik automatizált rendszerekkel -, Ők mindjárt sejtették, hogy az új Terminátort forgathatják nálunk, azaz “önállósultak a gépek” :)

terminator-wallpaper-11

Épp kiment az elnézést kérő email mindenkinek, hogy javítottuk (múlt időben) a problémát amikor kiderült, hogy még mindig gáz van, részben mennek továbbra is a hibás értesítők… örültem marhára… de aztán csak megoldottuk.

Ez van.

Ez is jó valamire, mert rávilágított a CRM-ünk egy gyenge pontjára amit foltozni kell, hogy ne legyen ilyen többé – foltozzuk is.

Ez pont olyan, mint amikor a konkurens programgyártók a gyengeségeinket szapulják, így legalább szakértő kezekből tudjuk, hogy min kell javítanunk legközelebb… :)

Érdekes adatok mára:

  • Péntek éjfélig válaszolók (ennyien dolgoznak este): 113 fő (3,3%)
  • Hétvégén válaszolók: 48
  • Anyázás telefonon péntek este: 3 fő
  • Perrel fenyeget: 1 fő
  • Micsoda majom vagyok: 1 fő
  • Megmosolyogtató egy profi informatikai cégtől: 1 fő
  • Sok felkiáltójellel nyomatékosította mondanivalóját!!!!!444!!!!!!!!: 23 fő
  • Kiigazító email kiküldése elnézéssel: 1 órán belül
  • Intézkedések száma a megelőzésre: 4 db
  • Válaszemailben ódákat zengett a programunkról, de nem akarja kétszer megvenni (viszont lettek új idézeteink): 6 fő
  • A kiigazító email elolvasása után is értetlenkedik: 38 fő  (ezért kell mindig előbb az új emaileket olvasni, mert sokszor előfordul, hogy már benne van a megoldás a régebbihez)
  • Kifejezetten jó fejek voltak: 36 fő
  • Leiratkozók: 5 fő
  • Jó, hogy írtam, mert tényleg vásárolni akart még mostanában: 4 fő :)

Azt külön öröm volt látni, hogy olyanok is szinte azonnal válaszoltak erre az emailre (ami váratlan fizetnivalót sejtet), akik amikor tényleg rendeltek és elküldtük Nekik emailben a számlát, akkor a késve- vagy nemfizetést azzal magyarázták, hogy “még nem kaptak semmilyen emailt, küldjük el megint”. Akkor persze nem hívtak, sőt, mi is alig értük el Őket mikor szíveskednek fizetni. Ismerős?

Azért jó dolog ez a CRM rendszer, ilyenkor a szívemet mindig melegség és szeretet öleli át… :)

x x x

DVD Extra kedden: A témában kiküldött hírlevélre aminek a tárgya “Lázadnak a gépek: Önnek 1 új megrendelése érkezett” szabadkozás, hogy nem rendelt semmit: 2 fő

x x x

Személyes megjegyzésem: nem elegáns belerúgni abba, aki épp a földön van. Köszönöm mindenkinek aki a támogatásáról biztosított a “nehéz órákban” és a munkatársaknak akik péntek este / éjszaka szó nélkül nekiugrottak a melónak.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 850
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog