A BBB Zrt. is RoadRecord útnyilvántartót használ

Ebben a hónapban a Bank Biztonság Bizalom Zrt.-t mutatjuk be, milyen előnyökkel jár nekik útnyilvántartó programunk használata.

A cég tevékenységi köre személy- és vagyonvédelem (bevásárló- és szórakoztató objektumok teljes körű vagyonvédelme, vállalatok, irodaházak, intézmények és különféle vállalkozások területén), továbbá létesítményüzemeltetés, magánnyomozás és technikai védelem.

Érdemes felkeresni Őket, mert a RoadRecord ügyfelei részére egyedi, kedvezményes szolgáltatási csomagot ajánlanak! Wink

bbb zrt logo

– Mi volt az oka, hogy felmerült egy útnyilvántartó program használatának igénye?

– Társaságunk használatában különböző rendeletetésű, használati módú és eltérő üzemeltetési formájú (saját tulajdon, finanszírozott és tartós bérletű) járművek vannak. Ezekre más-más, külső és belső szabályok vonatkoznak. Olyan rendszert kerestünk, mely a mi céljainknak leginkább megfelel, valamint az erőforrások hatékony alkalmazását teszi lehetővé.

– A programunk megvásárlása előtt mi volt a módszer amivel megoldották a kérdést, mi volt annak a hátránya?

– Korábban papír alapú bizonylataink voltak. Ennek hátránya, hogy folyamatosan jelentős adminisztratív terhet jelentett a járműhasználók, a könyvelés és ellenőrzés részére is.

–  Milyen elvárásokat támasztottak az új programmal szemben?

– Vonatkozó szabályoknak való teljes megfelelés és folyamatos frissítés.  Az adatok saját – elektronikus – tárolása. Gyorsaság, költséghatékonyság, rugalmasság, többféle bizonylat típus (útnyilvántartás, kiküldetési rendelvény) kezelése, több cég párhuzamos futtatása.

– Miért minket választottak és miért nem mást?

– Legnagyobb előnynek tartom, hogy a licence elsősorban jármű darabszám függő és lehetővé teszi több cég járműinek a kezelését. A választást nagyban megkönnyítette a demó verzió elérhetősége, mely az igényekkel való egyeztetésben nyújtott segítséget vásárlás nélkül. Interneten mindent kényelmesen és gyorsan el lehetett intézni.

– Hányan, hány autóra készítenek bizonylatot? Mennyi időt vett ez igénybe korábban és mennyit most?

– Jelenleg két cég mintegy tíz járművének útnyilvántartása / kiküldetési rendelvénye készül a program segítségével. Ez a korábbiakhoz képest jelentős időmegtakarítást jelent, ami a kezdeti időszakot követően kb. tizede az előző rendszer használatához képest.

– Mi volt a legnagyobb élmény a programunkkal kapcsolatban?

– Teljesítették az elvártakat és az ígéreteket.

– Milyen személyes haszna van most a program felhasználójának ezzel a régi módszerhez képest?

Gyorsabb, átláthatóbb, kezelhetőbb.

– Mit üzenne azoknak, akik még csak kerülgetik a megoldásunkat?

– A mielőbbi döntés többlet erőforrás megtakarítással jár!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 859
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog