Alapvető és elvárható üzleti kultúra

Nem egyedi eset, de ma ismét meg kellett írnom egy reményteljes partneremnek az alábbi levelet:


“Kedves XY!

Köszönöm, hogy együttműködésben gondolkodtok a RoadRecord-dal, de mielőtt tovább mennénk, hadd kérjek Tőled valamit:

1. Ha írok emailt, akkor válaszolj rá
2. Ha megígéred telefonban, hogy ekkor vagy akkor visszahívsz, akkor hívj vissza.

Fentieket betartva tudok valakivel üzletelni, másképp nem.

Köszönöm megértésed és várom válaszod,

Üdv, Ákos”

Csak a profik érdekelnek, kalandorok kíméljenek.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 889
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog