A kisvállalatok kilátásai: Publikálj vagy pusztulj!

2005-ben jött az ötlet, hogy blogolni kéne. Mert ez marketingileg is hasznos a cégnek, de főleg úgy éreztem, hogy van bennem egy csomó gondolat, amit ki kell adnom magamból, és ez egy jó színtérnek tűnt.

Akkor még én is alig tudtam mi az a “blog”, az olvasóim meg főképp nem… de nekiálltam, és egyre jobban élveztem, élvezem.

Aztán gondoltam egyet, és a havi termésből összeállítottam a 4 legjobbat, és kiküldtem az érdeklődőimnek, ügyfeleimnek egy hírlevél formájában.

Egyre több elismerés jött: nyertem díjakat, egyre többen ismertek meg rendezvényeken, utcán, tárgyalásokon, egyre többet olvastam magamról máshol. :)

Egyre nagyobb lett a bevételünk, egyre többen hivatkoztak a blogra, a benne lévő személyiség szimpátiájára, egyre több olvasóm lett.

Igen, a személyiségre: mindig fontosnak tartottam, hogy azt írjam amit gondolok, akkor és úgy. Szerintem ettől van egyénisége egy blognak.

Lehetne keresőoptimalizáltabb, lehetne népszerűbb, lehetne szakmaibb, lehetne benne több stratégia, de nincs.

Azon ritka pillanatban, amikor nem a számítógép előtt ülök

Ez én vagyok.

Ettől más a cégem is a többitől.

Aki szeret, ettől szeret jobban. Aki utál, ettől még jobban utál.

De olvassák!

Hihetetlenül sokan kívülről fújják a bejegyzéseimet, holott soha, de soha a büdös életben egy életjelet sem adtak a bejegyzéseimhez! :)

Micsoda erő van ebben!

Az utóbbi egy évben 109.635 ember fordult meg az útnyilvántartás blogon.

Sok vagy kevés?

Döntse el mindenki maga. Egy biztos: ha nem csinálnám, egy sem lenne!

Eltelt 7 év.

Szeretem, élvezem? Imádom!

Üzletileg hasznos? Nem tudnám az útnyilvántartós bizniszemet elképzelni nélküle!

Mit gondolsz, a Te cégednek is jót tenne? Nézd meg ezt, én is így kezdtem!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 897
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog