Lábszag

Már rég nem volt problémánk a T-Home netszolgáltatásával, de a nagy meleg megviselhette a kábeleket, állandóan szaggatott az internet.

Egy multi szolgáltatót fogcsikorgatva hív fel az ember – előre fél, hogy meddig fogják az idegeit húzni a hibafelvétellel -, zene – nyomd be – válaszd ki – jelszó – lábméret – droid ügyfélszolgálatos…

Csodák csodájára a hibabejelentő azonnal felvette a hibát, ott a telefonban egy pillanat alatt látta is, hogy mi lehet a gond, intézkedés, sms értesítés – döbbenet. Kultúrált kiszolgálás!

Másnap udvarias telefon a szerelőtől, házon kívül javított valamit, de még benézne hozzánk, időpont egyeztetés, sms az időpontról – szavam elállt.

Szerelő pontosan érkezik, ruhája tiszta, udvarias, tájékoztat, megcsinálja, működik, elbeszélget velem, biztosít hogy később is ránéz, minden rendben, visszajelez, búcsúzik, sms – nem hiszem el… :)

Ezek valamit akarnak a piactól – nem így volt ez -, de amit a legjobban szerettem:

Lábzsákot húzott a cipőjére, hogy “ne koszoljuk össze az ügyfél lakását, vagy ha leveszem a cipőm, akkor az egész napos meló után ne ájuljon el az ügyfél a lábamtól”!

Mit lehet erre mondani?

Gratulálok, az ilyen apróságok azok, amitől az ügyfél jól érzi magát!

Internetet mindenki tud szolgáltatni, de ügyfelet kiszolgálni már kevesen…

Ugyanez van a mi szakmánkban: útnyilvántartó programot sokan árulnak, de azok az apróságok, amiken áll vagy bukik egy útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény elfogadása az adóellenőr részéről… na az a nem mindegy!

Útnyilvántartásban lehet eladni egy útnyilvántartó programot vagy lehet kiszolgálni egy ügyfél igényét… mi a RoadRecord-nál csupa lábzsákok kifejlesztéséért dolgozunk, ettől különbözünk a piactól! :)

Van esetleg ilyen élményed?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 887
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog