Még egy ok, hogy ne küldj árajánlatot emailen

A minap dolgom volt egy régi (ex)ügyfelem közelében, hát beugrottam hozzájuk egy kis dumcsira, szerintem vagy 6 éve nem láttam őket.

A beszélgetés közben egy érdekes dolgot említett: egyszer történt vele – hogy a szokásos konkurencia felmérés közben árajánlatot két saját magának a gmail-es email címére – és ekkor egy döbbenetes felismerésre jutott…

…történt ugyanis, hogy az árajánlatban – értelemszerűen – olyan szavakat használnak, ami a szakmájára jellemző, és tudod mi történik ilyenkor?

Hát az, hogy a Google AdWords-ben hirdető konkurensek az ilyen tartalomra hirdetnek, és ilyenkor a levél olvasása közben az összes konkurens hirdetése megjelenik, miközben Te egy árajánlatot olvasol!

Pontosan egy klikkre vagy onnan, hogy – eddig ismeretlenektől – is kérj árajánlatot…!

Ijesztő?

Hát az. Mielőtt legyintenél, megsúgom, hogy a cégek körében igen népszerű a Gmail webes felülete, és ezek száma napról-napra nő!

Mielőtt azt hinnéd, hogy ez csak akkor van így, ha valami@gmail.com címre küldöd, tévedsz!

Sokan használják a Gmailt saját domainjükkel – én is – azaz sohasem tudhatod, hogy az olvasónál megjelennek-e a konkurenseid hirdetései!

“Mit lehet tenni?”

1. Használd ki a lehetőséget, és hirdess Te is így.

2. Ne küldj könnyelműen árajánlatot, legyen meg annak a megfelelő és hatékony körítése, de erről már a marketingesed faggasd ki…

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 851
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog