Napi sértődés

Történt, hogy egy érdeklődőnk (volt már több ilyen is) előállt az ajánlatával: múltkor látta, hogy volt akciónk, Ő most annyiért megrendelné. Persze volt mellé megható sztori is, hogy akkor miért volt fizikailag képtelen megrendelni az útnyilvántartó programunkat, de ilyen mindig van.

Kedvesen elmagyaráztam neki, hogy ez nálunk nem így megy, azokkal tolnék ki, akik határidőre kedvezményesen rendeltek – meg persze magammal is, mert soha nem lenne súlya a szavunknak, határidőinknek, ha utána is lehet kedvezményesen bármikor venni.

Erre a válasz: “Akkor Sajnos nincs üzlet!És arra kérem,hogy a jövőben semmilyen E-maillel ne keressenek!”

Én ilyenkor ugyanezt szoktam kérni a másik féltől is, nem kell mindenki ügyfélnek. :)

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 855
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog