Trükk: hogyan intézd hatékonyan az ügyeid a hivatalokban?

Ismét bejött a trükk, amiről már korábban is írtam: az történt, hogy 2 napig hiába hívogattam a helyi adóosztály illetékesét egy sima ügyben, a recepciós (ott ügyfélszolgálatos) hölgy azt mondta, hogy egyik nap azért nem veszik fel a telefont mert ügyfélszolgálati nap van (mennek az emberek), a másik nap azért nem veszik fel, mert nincs ügyfélszolgálati nap… :)

Ma begurultam, és bevetettem a mindent vivő trükköt:

“Értem én ezt hölgyem, de most akkor tényleg  azzal menjek be legközelebb a Polgármester Úr fogadónapjára, hogy egy ilyen piszlicsáré ügyet sem tudnak maguktól elintézni a kollégái?” – kérdeztem.

Egy darabig ijedt hangon bizonygatta, hogy ne ezt mondjam, mert Ő felveszi a telefont, tehát az ügyfélszolgálat működik, az adóosztály nem veszi át a hívást. Én pedig azt bizonygattam, hogy nem érdekel, hogy választja le a kérdést, én nem tudom elintézni az ügyem és kész.

Ez tartott kb. 20 másodpercig, majd jött a “Várjon egy picit”, eltelt 5 másodperc és már az illetékessel beszéltem, aki egy pillanat alatt elintézte telefonon azt, amiért be kellett volna mennem, mert tulajdonképpen időpontot akartam egyeztetni… :)

Mutyiország.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 887
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog