“Betalált az APEH, most mi legyen az útnyilvántartással?”

Csöng a telefonom. A vonal másik végén elcsukló hangon egy régi ügyfél.

– Ákos, megvettem tőletek az útnyilvántartó programot, de tojtam megcsinálni 2008-ra az útnyilvántartásom, most pedig itt az APEH és kéri. Mi legyen most, meg tudom csinálni utólag?

– Természetesen.

– De nyilván nem én fogom megcsinálni, hanem a titkárnőm, de az meg új. Ha elakad, hívhat titeket?

– Igen, több oktatóanyagunk mellett van telefonos ügyfélszolgálat is – azoknak akiknek él a 3 éves támogatása vagy meghosszabbította azt.

Tipikus.

Hiába van szuper útnyilvántartód, ha nem csinálod meg rendszeresen az útnyilvántartást, akkor lehet ilyenkor kapkodni, és habár ez havonta csak 7 perc lenne autónként – utólag már több.

De még az ügyvezetőnek sincs fogalma arról, hogy hol járt (kik voltak akkor az ügyfelek) 4 évvel ezelőtt, nemhogy a vadi új titkárnőnek… kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből.

Persze amikor megváltoztak 2009-ben az adótörvények, akkor egy bizonyos réteg – jellemzően cégautósok – elegánsan nem hosszabbították meg a támogatási időszakunkat – “most már minek” -, de bezzeg ha baj van, akkor legyen a lejárt támogatáshoz ügyfélszolgálat… :)

Na, most megint szigorodtak az ezirányú adózási szabályok, a APEH NAV is támad lelkesen…

 

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 858
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog