Nézz a termék mögé!

Már pár évvel ezelőtt is megfogalmazódott bennem, hogyan lehetne kiemelkedően jónak lenni a piacon. Igaz, az útnyilvántartó termékem sem átlagos, de azért van jócskán konkurencia, ezért úgy éreztem, hogy az beépített GPS-es térkép által nyújtott máig egyedülálló előnyökön felül kéne még valami kiemelkedőt alkotni: megvan, az ügyfélszolgálat!

Amikor egy terméket választok, akkor az ember nehéz helyzetben van: a termékek ma már közel azonosak, az ígéret mindenhol ugyanaz, az ár szintén, de akkor mi alapján válasszak?

Nézzünk a termék mögé! Mi történik akkor, ha segítségre lesz szükségem? Lepattintanak vagy tényleg kiszolgálnak?

Ezen a vonalon fogalmazódott meg bennem, hogy legyen a RoadRecord-nak kiemelkedő ügyfélszolgálata!

2006 környékétől már dedikált, és jól felkészült, telefonos ügyfélszolgálat várja a kérdéseket, és nem csak a programmal kapcsolatban, hanem napra készek vagyunk az útnyilvántartáshoz, kiküldetési rendelvényhez kapcsolódó törvényi szabályozásokban is.

Ennek ellenére vannak ügyfelek, akik már csak akkor használják ingyenes támogatásunkat, amikor már össze-vissza nyomogattak mindent, újratelepítettek, másolgattak – feleslegesen.

Kérek mindenkit, hogy előbb kérjen segítséget tőlünk, utána nyomogasson!

Néma gyereknek anyja sem érti a szavát… :(

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 887
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog