Hogyan húznak le a biztosítók?

Gyanúsan nagy volt a csend a CASCO biztosításom váltása körül, nem jött semmilyen papír. Betelefonáltunk a biztosítóhoz, hogy mi van, ahol közölték, hogy elnézést kérnek, a rendszerükbe – a kérelmünk óta eltelt 1,5 hónapban – beragadt az ügyvitelbe a papír, azonnal intézkednek és küldik a csekket.

El is küldték a csekket, éppen gépeltem volna be az átutalást a bankba, amikor gyanúm támadt…

Mikortól fizetem ezt a negyed évet?

Hát persze: a csekk arról a 1,5 hónapról is szól, amikor be volt ragadva a rendszerükbe a biztosításkérelmem, most azt is be akarják hajtani rajtam…

Nyilvánvaló, ha bármilyen károm keletkezett volna ezen időszak alatt, akkor nagy sajnálkozások között közölték volna, hogy "nincs érvényes biztosításom".

Nem ez az első eset, hogy ilyet akartak eljátszani velem, ez több, mint rendszerhiba, valószínűleg ez a lehúzógépezet gyakorlata!

Figyeljetek oda.

UPDATE: megreklamáltam a számlát. Persze kikérték maguknak, "Ők biztosan fizettek volna ebben az időszakban is." Aha. Az ügyfélszolgálat kommunikációs kultúrája egyébként olyan, hogy külön meg kellett kérnem a hölgyet, hogy amíg én beszélek, addig Ő ne – és fordítva. Persze még engem akartak megdolgoztatni, hogy "tegyek írásban panaszt", és attól sem lettem szimpatikusabb, hogy megkértem Őket, hogy írják le Ők a saját hülyeségüket, ne engem dolgoztassanak. A tollbamondás közben kiderült, hogy nekem van ajánlatom a biztosító felé, amit Ők – állítólag – elfogadtak, és nem a biztosító (mint egy szolgáltatás eladója) tesz ajánlatot az ügyfélnek… mi van? (update2: közben kiderült, hogy ez tényleg így van, de milyen hülyeség ez…)

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 889
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog