Kő, papír, olló

Ha valaki bekerült az értékesítési folyamatunkba, akkor előbb-utóbb az értékesítőnk választás elé állítja: oké, most már megismerted az útnyilvántartónkat úgy, amennyire csak lehet, itt az idő döntést hozni: szeretnél befektetni egy szuper programba, vagy marad minden a régiben?

Nyilvánvalóan nem vásárol mindenki, de egy-egy kifogást, magyarázatot azért mindig hallunk, de ha nem, erre való a MiniCRM értékesítési rendszerünk automatizmusa: pár nappal a visszautasítás után kap tőlünk egy levelet érdeklődőnk, hogy segítsen megtudnunk, hogy miért nem vásárolt, hogy ezt az információt visszacsatolva marketingünkbe / értékesítésünkbe / termékfejlesztésünkbe felhasználhassuk.

Most visszacsatolok.

Elég sokszor halljuk, olvassuk, hogy "szuper a program, pont ilyenre vágyom, de nem volt időm foglalkozni vele még eleget, mert ki sem látszom a munkából, annyi mindent kell nekem csinálni…"

Hát ez az.

Azt látom, hogy rengeteg vállalkozó nem tud kitörni a mókuskerékből, és nem tudja megteremteni magának azt, hogy végre a cégén dolgozhasson és ne a cégében…

Miért?

Mert elavult eszközökkel marketingel, értékesít, útnyilvántart, könyvel, pénzügyezik, stb. – és minden elavult körülötte, manuális munkát igényel. Mitől várja ettől valaki, hogy egyszer csak szárnyra kap a vállalkozása? Még ha valami csoda történne is, hogy menne a hirtelen megjelenő vevők kiszolgálása?

Megmondom: sehogy.

Megdöbbentő, hogy ez a felismerés alig-alig talál gazdára, pedig azért szerintem nem nagy feladat szépen sorjában átállni értelmesebb rendszerekre…

Jay Conrad Levinson (gerillamarketing atyja) szerint: "The more technology you use, the better the company". Azaz "Minél több technológiával veszed körbe magad, annál jobb a céged".

Tessék megfogadni a tanácsát!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 859
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog