“A legveszélyesebb hazugság az, amikor magadnak hazudsz”

Többször visszatérő téma nálunk az a felmérés, amikor kiderült, hogy a különböző útnyilvántartó programok vásárlói közt mennyien használják is a megvett útnyilvántartó programjukat vásárlás után…

Emlékeztetőül: először nagyon szomorú lettem, amikor kiderült, hogy a mi programunkat 55% használja, de egyből vidámabb lettem, amikor megtudtam, hogy a konkurens programokat átlagosan 33%-ban használják, de volt olyan – nagy gyártó programja – ahol ez csak 5% volt!

Mondjuk a programok ismeretében nem is csodálkozom ezen (erről már olvashattál), de a mienk az többszörös díjnyertes prémiumprogram, de ami a lényeg, én is ezt használom, és tudom, hogy jól használható. Vajon akkor miért van ez?

Túl jó egy program marketingje? Ennyit adnának el csomagban a többiek, így leértékelődik az "ingyen" szoftver értéke? Könnyen veszik az emberek az olcsó programokat, csak nem tudják mire használni?

Utána néztünk, az eredmény döbbenetes: sokan azzal, hogy megvesznek valamit (programot, bármit), azzal együtt úgy gondolják, hogy megvették a csodapirulát, elég ha egy ilyen szoftver fent van a polcon, az "útnyilvántartás megoldva"!

Meddig élünk még a csodapirulák varázsában?

Munka nélkül nincs eredmény.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 878
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog