Hogyan készíti Barazsy Ákos a céges útnyilvántartásást, kiküldetési rendelvényét?

Én, aki 4 vállalkozást vezetek, jut még időm saját magunk útnyilvántartásának vezetésére? – döbbent meg egyszer valaki.

Igen. Nagyon egyszerű: először is tisztázzuk le azt, hogy elsősorban azért én készítem a cégünknél az útnyilvántartásokat, mert többek közt ezt árulom – így vagyok minden termékemmel -, testközelből szerzek így tapasztalatokat, ötleteket a programhoz, hiszen a célcsoportunk olyan emberek mint én magam… :) Egyébként már rég leadtam volna a titkárnőmnek…

Annyit azért leadtam, hogy – mivel hálózatban is használható a program – a szerverünkre van telepítve az a verzió, ahol gyakorlatilag a térképen lévő ügyfelek adatbázisát frissítjük, azaz 2 havonta a titkárnőm törli azokat a partnereket ahová már nem járunk, és tölti fel az újakat.

Ezt a központi adatbázist használják fel azon munkatársaim a kiküldetési rendelvényükhöz, akik alvállalkozók (otthonról járnak magánautóval), így biztosítom, hogyk egyrészt ne kerülhessenek az elszámolásba inaktív partnerek, másrészt a program központilag számolja a távolságokat, így nem tudnak többet elszámolni a ténylegesnél. Ennek ellenőrzése után kerül elszámolásra a bizonylat.

A benti munkatársaknál és az általam használt autónál kicsit más a helyzet: cégautómhoz ugyanezt az adatbázist használom, de itt a havi benzinszámlák rögzítése az első, majd rögzítem a hó végi km óra állását (ebből ellenőrizni is tudom a havi futást), esetleges szabadságokat felveszem, MiniCRM rendszerünk pedig hó végi zárásnál lelistázza az adott hónapban meglátogatott partnerek gyakoriságát, idejét, így gyakorlatilag a RoadRecord-ba ugyanezt az eloszlást rögzíthetem egy pillanat alatt, és az útvonal ajánlásra kattintva kapok egy olyan majdnem kész útnyilvántartást, amit már csak át kell néznem (rengeteg beépített szűrő helyettem is ellenőriz automatikusan), módosítom azokat az ajánlásokat amelyek esetleg nem állják meg a helyüket, és már nyomtatásra kész is az egész!

Tudod, meddig tart ez? Stopperoltam, 7 perc autónként!

Egy idő után (8 éve hasonlóan csinálom) olyan rutint kap az ember, hogy ezt a bejegyzést tovább tartott megírni, mint az útnyilvántartásomat…

És mi a helyzet a munkatársaim által használt magánautókkal? Az eljárás gyakorlatilag ugyanez, csak a végén nem az "útnyilvántartás" hanem a "kiküldetési rendelvény" gombot nyomom meg a nyomtatáshoz, és egy másik, a törvénynek megfelelő nyomtatvány kerül aláírásra.

Te is szeretnéd ilyen gyorsan intézni az útnyilvántartást?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 902
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog