Morális válság a pénzügyi válság miatt

– Jó napot kívánok, Barazsy Ákossal szeretnék beszélni!
– Tessék parancsolni, én vagyok.
– (ingerülten bepörögve) Már egyszer megmondtam, hogy ne küldje nekem a hülye ajánlatait a leveleiben!
– Sajnálom, de nem tudok tartalom szerint szűrni, ha fel van iratkozva, akkor kap levelet, ha leiratkozik, akkor nem kap.
– De én akarom olvasni az útnyilvántartással kapcsolatos dolgokat, ezeket meg nem!
– Akkor le kell iratkozni a hírlevélről és ezen a blogon kell követni az eseményeket.
– De nekem ne mondja meg, hogy mit csináljak, ha azonnal nem választja szét a tartalmakat, akkor feljelentem a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál! Nem ezért fizettem elő a programra, hogy így beszéljen velem!
– (Úgy döntöttem, hogy ilyennel már nem vitatkozom tovább, reménytelen.) Viszonthallásra!
– (Még odavágta) Hülye f@sz!

Itt tartunk. Van ennél lejjebb?

(Megjegyzés: ilyenkor megnézem (és leiratkoztatom a későbbi atrocitások elkerülése végett) a MiniCRM rendszerünkben, hogy mit tartottunk nyilván a kedves ügyfélről… láss csodát, kollégám megjegyzése mellett hasonló szerepelt, mint amivel tőlem elköszönt… :) )

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 855
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog