“Egy héttel előbb kellett volna hívni minket…”

"Miklós, tart még az érdeklődők körében a válság miatti panaszkodás?" – kérdeztem szokásos havi beszámolónkon vezető értékesítőmet, mert én úgy érzem, hogy haladunk ki a válságból és megerősítést vártam.

"A válság miatti panasz megszűnt, de most egészem más miatt megy az aggódás: nem csak az emberek, hanem az APEH-osok is visszajöttek a nyaralásból, és aktív ellenőrzésekbe kezdtek. Rengeteg hívásom van, hogy "itt volt az APEH, átfogó ellenőrzést csináltak, és elvitték az útnyilvántartásokat is, tudunk segíteni gyorsan?""

Ilyenkor?

Már nem nagyon.

Talán annyit lehet ebben az esetben tenni, hogy bevallják az APEH-nak, hogy ez nem az igazi, és némi büntetés mellett leteszik a nagyesküt, hogy rendberakják az útnyilvántartást… ha belemennek.

Erre szoktuk mondani, hogy "egy héttel előbb kellett volna hívni minket…" A büntetés elég magas, kifizettetik visszamenőleg a cégautóadót, ami átlagos autónál kb. évi 1.000.000 Ft! Megéri?

Te mikor hívsz minket? Előtte vagy utána?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 859
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog