Mit ér az erő, ha nem uralod?

Találó reklámszöveg, amikor először találkoztam a Pirelli reklámjában ezzel, akkor nagyon megtetszett a gondolat. Ezt a gumimárkát nem annyira csípem, de tetszik, ahogy megfogalmazzák, hogy mennyire fontos, hogy alapos felkészülés után (pl. erős motor) legyen mivel átvinni is a teljesítményt…

Nos, pont nemrég jutott eszembe egy megbeszélés kapcsán: az rendben, hogy az ember csinál mondjuk egy jó marketinget, és arra bejön egy csomó érdeklődő, de mi lesz Velük ezután?

Vajon van-e olyan felkészült az értékesítői csapat, hogy becsülettel feldolgozza a bejövőket?

Egy cégvezetőnek mennyire fontos, hogy ha már egy csomó energiát fektet a marketingbe, akkor az értékesítők a lehető legnagyobb hatékonysággal dolgozzanak?

Minek az eredménye az, ha vesz a Vevő, és miért van az, ha nem vásárol?

A RoadRecord útnyilvántartás kapcsán rengeteg cégvezetővel, értékesítési vezetővel állunk kapcsolatba, Nekik ajánlom:

Klikk ide az értékesítés pszichológiája edzőtáborhoz!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 882
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog