Nyálas vagyok, ömlengek és öndícsérek!

Többször kaptam már meg a fenti kritikát (is), de ennek mindig örülök, mert ilyenkor az jut eszembe, hogy "inkább irigyeljenek mint sajnáljanak". :)

Persze jön olyan is bőven, hogy "na, ezt merje kirakni az ablakba!"

Tessék:

"Barazsy Ákos úr!

Engem és cégemet biztosan nem üdvözölhet a rajongói között! Cégem több mint egy éve vásárolta öntől az Ön által oly kiválónak titulált útnyilvántartó szoftvert. Ezt a szofvert azóta sem tudjuk használni! Csak bosszúságot okozott nekem és a kolléganőmnek, aki ezzel foglalkozna.

Csak néhány ezek közül (a teljesség igénye nélkül):

Semmilyen technikai segítséget nem tudtak adni telefonon a szoftver telepítésekor! Válaszaim: Ingyenes helyszíni bemutató állt volna az Önök rendelkezésére is annak érdekében, hogy hatékonyan tudják a programot használni. Emlékeztetem, hogy CRM bejegyzésünk szerint Ön „LEMONDOTT az INGYENES HELYSZÍNI BEMUTATÓRÓL, mert így olcsóbban megkapta a progit. (nem is tudom miért csináltunk ilyet)” E mellett ingyenesen rendelkezésre áll felhasználói kézikönyv, súgó, és szinkronszínésszel készített bemutató videó! Továbbá a  rendszerünk szerint több alkalommal is beszélt telefonon az értékesítőnkkel.

Nem lehet minden települést megjelölni (pl.: Sajószögedet nem ismeri)! Egy éve elérhető legújabb verziónk, melynek upgrade lehetőségét Önnek is felajánlottuk, de nem is válaszolt rá… ebben a verzióban teljes Magyarország már utcaszintű térképpel rendelkezik, íme Sajószöged utcaszintű térképe a programból: <csatolva>

Egy településen belül nem lehet több ügyfelet felvenni! Annyit vesz fel a térképre amennyit csak szeretne…

A beépített súgó használhatatlan! Épp tegnap kaptam egy levelet, melyben kiemelten dicsérte egy igen kritikus felhasználónk a súgónkat, szerinte „tanítani kellene”…

Az ön által oly nagyszerűnek beharangozott ügyfélszolgálati munkatárs nem hajlandó visszahívni bennünket! On-line ügyfélszolgálatra fizettek elő a program árában, ez az ami ingyenes. E-mailt kell írni a help@roadrecord.hu címre. Részemről extra befektetés (amit nem fizet meg senki külön), hogy dedikált Ügyfélszolgálatost tartok telefonos elérhetőséggel, akinek dolga, hogy válaszoljon a telefonokra is, de NEM dolga visszahívni egy olyan e-mailre, hogy „problémám van, hívjanak fel itt meg itt…” Aki céget vagy ügyfélszolgálatot vezet, az tudja miről beszélek…

…stb. A stb-re nem tudok reagálni, csak azt, hogy stb…

Így az Önök szoftverének megvásárlására fordított pénzt nemcsak, hogy kidobtam az ablakon, hanem az önök hathatós közreműködése segítségével bosszúságok tömkelegét vásároltam cégemnek! Éppen ezért a jövőben minden kedves ismerősömnek el fogom mondani, hogy milyen bosszúságok értek az önök „Útnyilvántartó” szoftverének megvásárlása kapcsán! Javaslom, hogy próbálja ki új programverziónkat, melyet letölthet itt, és ha még mindig úgy gondolja, hogy ezt mindenkinek el kell mondania, akkor tegye. Arra kérem csak, hogy történetéből ne hagyja ki az én válaszaimat sem. De kívánságára ezt a levelezést berakhatom a blogba / hírlevélbe is.

Egy ekkora árbevételből, amit ön sejteni enged, már megvalósíthatott volna egy tisztességes service szolgáltatást! Ezzel szemben ön még mindig kisipari módszerekkel, garázscégként működik, és próbálja bemutatni a nagyot! Én úgy gondolom, hogy a szolgáltatásunk prémium szintű (probálja csak ki a versenytársakét), és ha azután is úgy gondolja, hogy szeretné megnézni a garázst, akkor szívesen látjuk a garázsunkban és bemutatjuk Önnek, hogy milyen technológiával működünk… nemrég így fogalmazott egyik Ügyfelünk: „fényévekre vagyunk előrébb a többieknél”. Konkrét javaslatait szívesen veszem.

Éppen ezért nyomatékosan megkérem, hogy a jövőben kíméljen meg ömlengő és öndicsérő leveleitől! Tehát szeretne leiratkozni anyagainkról? (Mert nem tudom a levél tartalma szerint leválogatni a leiratkozásokat)

Barazsy Ákos"

* * *

Ez a levelezés 3 hónapja volt. Persze választ azóta sem kaptam…

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 862
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog