15 perc röhögőgörcs és döbbenet

Az interneten terjed egy ügyfélszolgálatos betelefonálós beszélgetés, én tegnap kaptam meg. Az útnyilvántartáshoz csak annyi köze van, hogyha mi is felvennénk a telefonbeszélgetéseket, akkor most "saját erőből" is fel tudnék tenni ilyet – sajnos – annak ellenére, hogy én tudatosan kezelem az alábbi pár üzleti szempontot ami miatt nagyon ajánlom mindenkinek (azon kívül, hogy kellemes perceket fog okozni a nyári melegben):

  • egy jó Ügyfélszolgálatos / értékesítő aranyat ér
  • törekszem arra, hogy az ilyen érdeklődők elkerüljenek és inkább a konkurenciát gyengítsék
  • úgy alakítom a vevőszerző rendszerem (kommunikáció, weblap, kampány, ár, stb.), hogy az ilyenek VÉLETLENÜL SE VÁSÁROLJANAK NÁLAM! Ugyanis nem adjuk el Nekik, csak baj lesz Velük…
  • szűkítem a pozicionálásom amennyire csak tudom, hogy csak a célcsoportommal kelljen foglalkozni (ehhez először jól meg kell határozni azt), így az értékes VEVŐkkel sokkal többet tudunk foglalkozni
  • marketingüzeneteim úgy fogalmaztam meg, hogy egy 5 éves gyerek is megértse – mint látjuk az alapműveltség sokak körében hiánycikk…

Az "oktatóanyagot" itt hallgathatod meg!

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 902
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog