Amikor azt (is) látom, hogy miért nincs az Ügyfélnek pénze…

Az érdeklődő jön, és érdeklődik az útnyilvántartó programunk felől. Az értékesítés első fázisában jót beszélgetünk, kiderül, hogy engem meg az Ő terméke érdekelne. Megbeszéljük, hogy Ő megnézi a mienket, én pedig az Övét.

Snitt.

Értékesítőm bemutatja Neki útnyilvántartó programunkat.

Szerepcsere.

Elmegyek Hozzá, megnézem a terméküket. Tetszik. Megbeszéljük, hogy küld árajánlatot.

Árajánlat nem jött, egyszer véletlenül találkoztunk, Ő emlékeztetett rá, hogy fogja küldeni az ajánlatot.

Snitt.

Értékesítőm (tőlem függetlenül) érdeklődik a programunk eladása miatt, válasz: „A program jó, de most nincs pénzünk.”

Árajánlat azóta sem jött, közben pedig eltelt majdnem 3 hónap…

Ezzel a hozzáállással nem is lesz pénzük… igaz, ha nem megy a cég, akkor útnyilvántartó programra sem lesz szükségük…

Döbbenet.

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 861
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog