Mit eredményez a belső kommunikáció hiánya az útnyilvántartásban?

 – Jó napot kívánok, most iratkoztam fel Önökhöz, és szeretnék érdeklődni, hogy mennyibe kerül a programjuk.

 – Önnek semmibe.

 – Hogy lehet ez?

 – Úgy, hogy az Önök cége már rendelkezik a programunk X számú licenszével…

 – És az hogy lehet, hogy én nem tudok erről és már hónapok óta szívok itt az útnyilvántartás manuális kitöltésével?

 – Azt nem tudom, szerintem beszélnie kéne a főnökével a belső kommunikáció hatékony alkalmazásáról a cégben… :)

 – Meg is mondom Neki a magamét… visszhall…

Ehhez hasonló beszélgetés többször hangzott el az év eleji „lekellzárnomazévetgyorsan” hajrában.

Annak örülök, hogy egy cégtől – egymástól függetlenül – tőlünk szeretnének útnyilvántartó programot használni, de annak kevésbé, hogy egy meglévő rendszer bevezetéséről nem értesül mindenki cégen belül… elvégre a hatékonyságot hivatott javítani a programunk…

Vagy létezhet olyan, hogy egy cégnél nem mindenkinek veszik meg a programot? Ááá, ilyen hibát biztos nem követ el egy jó vezető… 

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 876
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog