Tartalomhoz a forma?

Az egyik versenytársunk a következő álláshirdetést adta fel:

"Cégünk keres olyan online szövegírót, aki google-barát stílusban írja, és napi szinten frissíti honlapunk szövegeit. A termék- és cégismertetőkön kívül blogokat, tudásbázist és egyéb alkalmanként megjelenő szövegeket ír."

Lefordítom: tehát be kéne gyűjteni egy csomó olvasót – nem baj ha tartalmatlan, de annál keresőbarátabb szövegekkel, mindegy mi, csak sokat írjon és dőljön a lóvé.

Ne félj, én azért se fogok keresőbarát hülyeségeket írni. Jobban bízom az értelmes, használható tartalomban… :)

Értelmes blogot nem lehet megrendelésre írni, ez nem jutott eszükbe? Azért mert divat, attól még az olvasó látja, ha erőltetett, blogba formált reklámot olvas…

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 859
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog