Ez gyanús…

Ügyfelek "értetlenkednek": Nálatok miért van az, hogy az első programbemutató ingyenes, ráadásul az egész országban vállaljátok ezt? Mások még a telefont sem veszik fel ingyen – ha egyáltalán felveszik…

Egyszerű a válasz: 

Mi nem egy programot értékesítünk, hanem a program csak egy eszköz egy teljeskörű, kerek szolgáltatás részeként. Igaz, hogy a jussunk csak a programhoz szükséges egyszeri befektetés, de mi megoldást szeretnénk nyújtani egy olyan problémára, ami miatt nekem is évekig fájt a fejem…

Mindenki akkor elégedett , ha kockázat nélkül 100%-ig meggyőződhet arról, hogy ez a megoldás a gondjára, és ha ez teljesült, akkor a befektetés mértéke már csak másodlagos.

Nem titkoljuk: előbb szeretnénk letenni valamit az asztalra, és utána megkérni az árát.

Milyen lenne, ha egy autóvásárlásnál a próbaútért is fizetni kellene?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 865
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog