„A sikerrel nem lehet vitatkozni!”

On-line hirdetési titkok egy lelkes és sikeres felhasználótól

Iránymutató évindító ötleteket nem csak a guruktól, nem csak a tanároktól lehet tanulni – gyakran a legjobb, ha van egy ismerősöd, aki pár lépéssel előtted halad, és aki szívesen megosztja Veled a tapasztalatait és a trükkjeit.

Bemutatom az új ismerősödet: Barazsy Ákos!   

„Mániákus megvalósító vagyok. Olyan, aki ha olvas vagy hall valami jó tippet, akkor megjelenik a villanykörte a fejem fölött és nekiesek a megvalósításnak. Nem csak olvasom, csinálom is.”

Az elmúlt években az átkattintás-alapú reklámok (mint a Google Adwords, az Etarget, vagy a CT Network) gyakorlati szakértőjévé váltam úgy, hogy a saját vállalkozásomhoz próbáltam ki, kísérleteztem vele, majd nyertem vele. Nem is keveset…

Most önzetlenül kezedbe adom a fegyvert, amivel tovább növelheted 2008-ban az üzleti sikereidet! Mert a mi üzleti sikerünk záloga Ügyfeleink sikere…!

Töltsd le itt az interjút!

"Kedves Ákos!

Nagyon szépen köszönöm ezt a letölthető anyagot. Büszke voltam Wolf Gábor konferenciáján is, hogy az Ön nevét többször hallottam. Azt gondolom, hogy ennek az anyagnak a tartalma sokkal több, mint a konferencián kapottak, rongyosra fogom hallgatni és próbálom követni a példáit. Bízom benne, hogy jól fizető ügyfele tudok maradni…"

Nietschné Gadányi Mária
ügyvezető
www.irodabutik.hu

Hallgasd meg Wolf Gábor (marketing tanácsadó) interjúját velem, melyben Gábor arról kérdezett, hogy mik azok a nagy tippek, amiket mindenkinek tudnia kell, de mégis kevesen ismerik; mik azok az apró szakmai finomságok, amikkel még sikeresebb lehet a céged, mint a konkurenseid:

  1. Mi az az új piaci lehetőség, aminek a forradalma a szemünk előtt folyik, és aki most kimarad belőle, az végleg lemarad róla… 
  2. Mi az a hiba, amit eleinte minden on-line hirdető elkövet?
  3. Mik azok a hirdetési szavak és hirdetések, amiket mindenképpen ki kell szedned hirdetésedből? 
  4. Honnan szerezzünk ötleteket kulcsszavakhoz, kampányokhoz?
  5. Hogyan mérjük pontosan hirdetéseink hatékonyságát, avagy miért kerülnek nehéz helyzetbe a marketing ügynökségek?
  6. Hogyan kergethetjük őrületbe a konkurenciát, hogyan kémlelhetjük ki őket és vehetjük el az első pozíciójukat?
  7. Mi az a módszer, amivel töredékére tudod csökkenteni már futó on-line hirdetéseid árát?

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 894
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog