Felszabadultam!

Évekig pórázon éltem: amikor a RoadRecord elindult, akkor bátran vállaltam fel a mindennapi regisztrációk manuális terhét. Akkor még hetente, kétnaponta volt egy-egy regisztrációs kérelem amire válaszolnom kellett. Akkor még álmodni sem mertem róla, hogy pár év múlva ezer felett lesz a felhasználóink száma, és napi 20-30 regisztrációs kérelmet kell feldolgoznom!

Nem volt se szabadság, se nyaralás úgy, hogy ne néztem volna rá legalább kétszer a mailjeimre, mert különben mindjárt jött egy dühös telefon, hogy "már egy órája elküldtem és mikor jön már válasz"… persze előtte több évig ráért az ügyfélnek útnyilvántartás nélkül… Arról nem is beszélve, hogy az ügyfelek harmada – mindenféle leírás ellenére – képtelen elsőre érvényes regisztrációs kérelmet küldeni, ilyenkor jött a többszörl levélváltás…

De ennek most vége!

Örömmel jelentem be, hogy elkészült CRM értékesítési rendszerünk kiegészítőjeként az automata regisztrációs modul, amely leveszi vállamról a terhet, ezzel egyidejűleg ügyfeleink gyakorlatilag 10 percen belül garantáltan megkapják regisztrációjukat!

Rendszerünk szuper intelligens: mindent naplóz, különböző szituációkat ellenőriz, elemez és válaszol. Ehhez kb. 20 féle ellenőrzést hajt végre és ennek megfelelő mennyiségű sablonmailből választja ki a választ amit az ügyfél megkap.

Nem kell többé szerelmes levelet írnod nekem, hogy "lecseréltük autónkat és…" meg "tönkrement a gépem és újból kellett installálni, ezért…" vagy "elfelejtettem a régi autókat felvenni…" stb.

Ugyanis ezeket senki nem olvassa már :)

Csak a CRM dolgozza fel a neki szükséges xml fájlt, és cselekszik: válaszol ha hiba van, és javaslatot tesz, vagy ha minden ok, akkor küldi a kódot.

Tesztrendszerünk szeptember óta működik, és nagy megelégedettséggel töltött el, hogy a tervezés 99%-osan sikerült, mert felhasználóink semmit nem vettek észre ebből…

Többen voltak, akik 3-4 levélváltásba keveredtek a rendszerünkkel (sablonmail az én nevemben), jól elbeszélgettek egymással mire megkapták a kódot.

Volt aki levelet is írt nekünk utána: "Előzetesen levelezésben voltam az ügyvezetőjükkel, és…." 

Tetszett a cikk?



Hasonló bejegyzések

Oszd meg ismerőseiddel

A blogról

2005 óta blogolok olvasóimnak, elsősorban az útnyilvántartásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról, programfejlesztésünkről, ügyfélszolgálati és értékesítési tapasztalatainkról. Szívesen osztom meg humoros formában tapasztalataimat cégvezetői szemmel az élet nagy dolgairól is – ha kell, keményen beleállva a témába – kendőzetlen, saját gondolatokkal.

“Eredeti tartalmat írok, nem másokét osztom meg.”

Barazsy Ákos
22 895
Olvasók száma
2007Üzleti kategóriaÖsszesített 3. Hely
HVG Goldenblog